Shit
Jep kan het niet beter verwoorden. Nu nog te hopen dat het de moeite is dat ik zó lang gewacht heb
Render van de Grand Seiko site:
Werkelijkheid (ok dit is de dubbellogo sbga001 ipv de sbga201 van de render):
Dat zit wel goed. Maar wel rot dat het zo veel langer duurt. Je kunt niet alsnog van de koop afzien?
Wacht ik doe mee…
(ok…nieuwe SBGA283 en een foto van mijn oude model SBGA083 maar slechts de tekst verschilt)
Is mogelijk maar ik wilde specifiek dit model hebben… ik had gewoon verwacht dat het vlotter zou gaan… en dan zie je een week later plotseling dit model op verkocht staan bij een niet genoemde handelaar dat was ook ff balen
De tekst op de wijzerplaat van de oude blijft mijn voorkeur hebben.
Voor mij toch de nieuwe…vind ik beter geslaagd vwb de tekst icm gangreserve meter onderaan. Dat vond ik bij m’n oude versie wat té dicht bij elkaar staan en daardoor iets té druk.
oef. Ok. Punt gemaakt. In het echt bekijken dus!
Wat op een plaatje saai is kan in het echt een stunner zijn, got it!
Haha ja dat is altijd klote.
Benieuwd hoe jouw irl indrukken zijn tzt…
Ik heb de SBGA001, oude versie met Seiko op de plaat
Vooral de champagne platen spelen met het licht, in het echt zoveel mooier dan de standaard Seiko foto’s en ook mooier als mijn foto’s maar die komen al iets beter in de buurt.
Voor zover 'ie er dan nog niet is, doe ik ook mee…
De render vs het echie. En dat echie, is ook niet in foto’s te vatten.
die bovenste is toch geen render?
bekeken op Iphone dus wellicht zie ik het niet goed.
Wellicht neem ik te snel aan dat het een render is, maar hij komt van de GS site in ieder geval.
Mooi (zomers).
En super handig als je hem in rotatie draagt. Ik zie altijd precies wanneer het weer een dagje GS wordt
Tof dat die structuur van het bandje zo mooi doorloopt naar de dial. Top…