Dat heb ik dus exact hetzelfde. Dat wijzertje heeft iets én geeft de juiste invulling op de (anders redelijk kale) wijzerplaat.
Gaaf de Skyflake!
Dat heb ik dus exact hetzelfde. Dat wijzertje heeft iets én geeft de juiste invulling op de (anders redelijk kale) wijzerplaat.
Gaaf de Skyflake!
Eens. Ik heb er aan moeten wennen, maar voor mij typeert het nu echt het SD uurwerk.
Dat is altijd de eerste reactie. Alleen op foto’s weliswaar. Irl stoort het zeker niet.
Daarbij komt dat deze zo gepositioneerd zijn dat ze nooit hinderen. En dan die feeling bij de bediening ervan. Grand Seiko ten top!
Ablogtowatch schreef er wat over destijds. (+ mooie foto’s)
@thedailybeater je zou ook eens kunnen kijken bij de prospex lx lijn. Springdrive, sportief en datum op 3.
(Excuses voor topic vervuiling, maar deze schurken toch wel tegen GS aan)
Wat Daffie zei!
Ik kom er net achter dat GS toch wel relatief grote horloges zijn. De ‘GMT’s’ die jij linkte heb ik mijn oog het meest op door de 41mm. Maar wel 185 gram en wat flaws…
Ik zou die datum op 4 uur wellicht kunnen leren waarderen omdat hij niet mega opvalt… Lastig lastig… Meeste GS’en met SD zijn GROOT, of ‘te saai’ voor mij zoals het er nu voor staat.
Misschien moet je wat plaatjes posten van wat je mooi vindt, zodat men hier je wat richting kan geven.
Er zijn zoveel mooie modellen door de jaren heen uitgekomen.
En een snowflake, wat is daar mis mee?
Te groot zou kunnen, maar saai mag je hier niet zeggen voordat je ze live hebt gezien hahaha.
Ik waardeer GS juist doordat veel modellen “saai” ogen, maar eigenlijk echt pareltjes zijn. Afhankelijk van de kijkhoek, de lichtinval of type licht laten ze opeens andere details zien. Het is inderdaad minder ‘in your face’ maar als je het eenmaal ziet:
Het zijn mooie dressers en prachtig afgewerkt, je vind moeilijk een horloge met dezelfde afwerking als bij GS onder de 20-30k prijsrange
Hear Hear!
(ps ik zou het wel weten!)
De gangreserve is prachtig. Kijk er maar eens goed naar
Ik weet het niet, het is net zo spannend als de explorer 1 die ik nu heb haha… De Snowflake loop ik stiekem wel altijd op te geilen maar een wit horloge… Ik weet het niet, al geloof ik hands down dat de afwerking heel subliem is!
Ik beken eerlijk, ik heb er nog nooit echt 1 gezien in het ‘wild’.
Tussen al dit geweld door ben ik nog steeds Ongeduldig op mijn GS aan het wachten. Dacht dat de japanners toch sneller waren
Plaatje voor de sfeer
Dit model spreekt me wel echt heel erg aan…!
Doen. Dat geeft je zeker voor GS een goed beeld ipv de online plaatjes. Irl zijn de pracht en de sublieme afwerking pas goed te zien en waarderen.
Holy crap…nog steeds geen nieuws?
Breek me de mond niet open enige antwoord dat ik krijg: het is onderweg maar het is enorm druk tijdens deze periode
indien er een volgende GS zou komen dan toch in de benelux gaan zoeken