Laat je Grand Seiko zien IV (Deel 1)

Prachtige foto’s weer!!!

1 like

:relaxed: :ok_hand:

1 like

Die GMT heb je niet meer toch?

Nee die heeft een ander HF lid (denk ik). @The_Don hedde gij 'm nog of was jij dat niet?

Prachtig! :ok_hand:

1 like

Prachtige foto’s! Zo’n GMT moest er ergens dit jaar maar eens komen…

1 like

Je hebt er meerdere?

1 like

Die GMT LE blijft een leuk model op foto’s!

Welke was je eerste GS, een SBGNX297 of 261? Die modellen (X261 en X263 vnl) passeren hier regelmatig, maar blijven toch niet vaak heb ik de indruk… Ik zit quasi op de koop knop voor een 261, maar ik heb zo het gevoel dat het geen blijver zal zijn als ik de collega flipperaars hier zie :sweat_smile:

2 likes

Je bedoelt die SBGV245 van @W2them ? Die staat wel in de collectie van GS, alleen niet in Europa. Is een USA modelletje dacht ik :slight_smile:

Dit is ook wel gaaf :+1:

20 likes

Ik heb er twee. Misschien komt er nog een derde dit jaar. Die van @amusicar indien niet verkocht of een SBGX343. Maar een Doxa staat ook al een tijd op de shortlist. Maar er komt een derde :upside_down_face:

Dat was hem, een echte forumslet. Ik had hem van @daffie. Echt wel een leuke instapper om kennis te maken met de finesse van een GS, maar uiteindelijk was dat wel een dresswatch. Niet mijn ding.

4 likes

En JDM ook als ik me niet vergis :innocent:

1 like

Een derde erbij @Zulu ? Lekker! :+1:

Die SBGX modellen zijn idd wel echte dressers…zoals mijn huidige SBGA283 ook is.

De teal kleur van de 297 is overigens wel echt fantastisch…heel bijzonder. @illewoare :ok_hand: Maar of deze dressy modellen echt jouw ding zijn…kweenie. :thinking:

2 likes

Dat kan niet :smile:

Mea culpa :innocent:

1 like

Het zal blijken, want de zwarte komt er wel aan denk ik… teveel GS onrust hier :innocent: :wink:

Nice! Dat wordt een mooie subcollectie zo :+1:

2 likes

Ha! Oeps! Ik bedoelde wanneer GS deze uit de collectie heeft gehaald. Ik zag hem niet op de website.

Hij is wel erg mooi! Ik zou er denk ik wel graag een stalen band bij zien.

1 like

Haha…top! :laughing: :+1:

1 like

Ik zal er voorzichtig op zijn!

1 like

Ik denk meer aan,

7 likes