Gaaf! Van harte. Goeie keus deze limited quartz. Dé mooiste kastvorm ook.
Ik vind 'm prachtig, mooie kastvorm, dat blauw … dun en ‘redelijk’ accuraat
Morgen eens checken hoeveel hij afwijkt …
Stel dat hij 5 seconden achter loopt per jaar dan geeft dat morgen 0,0136986301369863 sec
Zet je bril op
Zo mooi.
Dat bescheiden slaat niet op het horloge . Prachtig, dat er maar veel fotos mogen volgen
Thanks En die foto’s die komen er!
Inderdaad
Mooie pouch en wat een topper toch deze GS
Hier zijn er alvast een paar …
De laatste met flits zodat je toch het detail op de wijzerplaat ziet. Met het blote oog bijna onzichtbaar!
!
Thanks! Het is inderdaad een alleskunner, maar hij zit eigenlijk iets te veel in hetzelfde vaarwater als mijn andere SBGX. Dus zodra er een Cartier of een AnOrdain op mijn pad komt gaat ie waarschijnlijk wel weg.
Heul heul meuj!
Volgens mij lopen die nooit achter. Net zoals bij spring drive afgeregeld zodat ze een ietsiepietsie voor lopen.
Hij zei pouch niet couch
either way …
Ik zie nergens bescheiden staan voor mensen met een scherp oog… Prachtige super-9F deze. Veel plezier ermee! (en post lekker veel foto’s hier!)
Nochtans vult hij je 009 mooi aan, maar er is inderdaad zoveel moois dat ze op’t gevoel misschien wel teveel overlap kunnen hebben
Hij heeft al wat geleefd, aan de krassen op de bezel te zien. Maar een goed voorstel is altijd welkom te gepasten tijde
Haha ja dat heb al gauw met zo’n spiegel als bezel. Hij heeft inderdaad wat sporen, maar nog niks ernstig gelukkig. Ik hou je in gedachten.