Laat je Grand Seiko zien IV (Deel 1)

23 likes

Wat denken jullie van die SBGH005 op Marktplaats?

1 like

Gave wijzerplaat. Denk wel dat deze een service nodig heeft, en een poetsbeurt :astonished:

Ja, daar ben ik ook bang voor.
Aardige vent en ben er morgen in de buurt. Toch maar even kijken, maar ik denk dat hij te veel gedragen is helaas.

1 like

Lastig te fotograferen, maar ik vind het een prachtig horloge.

Van @De_Guru.

27 likes

Dat diepe blauw is inderdaad moeilijk te vangen!

13 likes

Ik kwam dit tegen op WUS. Ik vind dit wel interessant en ga me hier zeker in verdiepen. Lijkt me top.

6 likes

Poe, maakt 'm cool. :sunglasses::nerd_face:

3 likes

Ik vind het geen gezicht, die smalle gepolijste lugs met die gematteerde band

2 likes

Dat kan natuurlijk, maar het gaat om het idee van het kunnen uitwisselen van banden met perfecte pasmaat terwijl dat niet standaard wordt aangeboden.

Edit: Ik ben het overigens niet met je eens :sunglasses:

Ik vind het gaaf.

17 likes

Das nog potdomme goed gelukt die foto :fist_left:

1 like

Dit is wel de beste band optie. Ik heb ze ook met volledig matte schakels gezien. Dat staat echt niet.
De beste mod is om de wijzerplaat vd skyflake in de kast van de snowflake te monteren.

4 likes

Ik vind deze élégance-kast mooier dus ik opteer liever voor een andere band. Ik moet me nog even verdiepen in welke het beste past en die dan misschien bestellen met of zonder horloge eraan.

Dat komt doordat de 407 dezelfde kast heeft als bijvoorbeeld de 293 en de 293 is er ook in andere kleuren (donker blauw) en die werd in Azie gewoon op staal geleverd.

1 like

Waarom dan deze witte sbgh001 van hier niet? Ok die zal je vast 500 meer kosten, maar is wel compleet en als nieuw uit 2019. Alleen wel een witte wijzerplaat ipv een zwarte natuurlijk.

Gezien hoe hij gedragen is, niet conpleet en geen idee hoe oud hij is, is die zwarte voor een liefhebber / horlogeforumlid minder interessant denk ik. Maar hij kan natuurlijk meevallen. Dan mis je alleen nog de historie en doos etc.

2 likes

Ultra minimeeting

18 likes

Leuk project maar ik vind een stalen band ook niet zo goed bij de vorm van het horloge passen.

Niet in de staat hoe ik m’n GS graag heb, maar voor de prijs mag ik niet klagen.

19 likes

Heb je m toch meegenomen? Super, die plaat is echt prachtig.

1 like

Da’s mooi, het zonnetje begint hier te schijnen :sunglasses:

14 likes