Zodra ik het horloge heb, gooi ik een foto op dit topic
Wow prachtig horloge. Ziet mijn ongetrainde oog het dat fit de 44GS kast is? Hoe dan ook super mooi
Je oog is stiekem al meer getraind. Inderdaad de 44gs kast.
(Of in ieder geval de variant die ze tegenwoordig 44gs noemen. Hier zijn ooit plaatjes gepost van de originele 44gs, die zijn echt nog mooier)
Dit is toch geen Grand Seiko?
Verklaar je nader.
Zie je ergens Grand Seiko op de dial staan?
Het betreft voor zover ik weet een Seiko uit de Prospex serie. Wel top of the line, maar geen Grand Seiko.
Heb je de tekst in mijn post wel aandachtig gelezen en begrepen?
Over de ‘Grand’ heen gelezen. Mi scuzi.
Desalniettemin schitterend horloge met zo op het oog de afwerking van een Grand Seiko
@Hans Inderdaad gek hoe ze het voor elkaar krijgen!
@EvolutioNL af en toe eens een zaadje planten bij de eigenaars hier kan wonderen doen. Het virus gaat hier goed de ronde dus ze zijn snel te verleiden (en dan heb ik het gelukkig niet over corona )!
Zekers! Ze hebben allemaal wel wat die GMT’s die 001 blijft toch ook een apart stuk in de reeks met zn matte dial.
Idd de afwerking en uurwerk is van GS niveau. Het uurwerk is een 5R66 welke een “non decorated” versie van de GS 9R66 is.
Hij is qua omvang wel Grand
De afwerking is inderdaad prachtig! Staat in schril contrast met 't feit dat het een quartz is (maar natuurlijk niet zomaar een quartz), dat heeft wel iets. Gewoon grab & go
Laat maar komen
Wel mooi om te zien dat je met het bezoek aan dit topic langzaam richting het hogere segment van de horlogerie beweegt
HAHAHAHAHA geweldig
Zeer fraai model, wel eens op leer gehad?
Je zit nog in de quartz acceptatie fase zo te lezen
Ik word lekker rustig van de tikkende seconde wijzer