Da’s gewoon een Japanse kabouter met een doekje Cape Cod
Die prijzen zijn inclusief uurwerk service neem ik aan?
Of zou het bij quartz alleen een batterijwissel zijn?
Overheen gelezen
Echt absurd wat een opmars ze hebben gemaakt de afgelopen 2 jaar. Nu is dit een van de drukste topics op HF. 3 of 4 jaar geleden was er überhaupt geen GS only topic
Exact dat. En heel YouTube gaat al een tijdje los. De grote horloge gerelateerde websites… Er is heel wat gaande in horloge land (en zelf ben ik ook pas een jaar GS adept).
Ja, maar exclusief leesbril.
Valt best mee die prijzen.
Haha, doe je goed! Gefeliciteerd!
Ja denk het ook hihi. Bedankt!
Interessant. Ik heb het horloge keer laten bijwerken, was als nieuw en ik was 185 euro kwijt via van Hell in Amersfoort.
Sterk merk, het heeft alles in huis. Enkel een kleine marketing push en de rest gaat vanzelf. Er zullen ook genoeg mensen zijn die eens iets anders willen. Ik was zelf Rolex beu om verschillende redenen en nu helemaal in mijn nopjes.
Weet jij toevallig ook waarom een quartz Zaratsu polishing goedkoper is dan een automaat of springdrive. Zijn deze anders afgewerkt?
Omdat het bedrag incl service van het uurwerk is
Het is maar een light polishing he, 90 euro, en wat is dat precies, een light polishing?
Bovendien is het geborstelde net zo belangrijk als het gepolijste deel in het contrast.
Kan iemand even de before-after proef op de som nemen en een scherpe, maar iets bekraste inzenden? En dan kijken of hij net zo scherp terugkomt? Ik ben heel benieuwd, maar ik heb zelf geen voldoende bekraste test objecten.
Oh, overheen gelezen. Ben wel benieuwd wat ze bij een onderhoudsbeurt doen. Nieuwe pakkingen en afpersen. Of ook het uurwerk zelf servicen.