Laat je Grand Seiko zien IV (Deel 1)

:joy:
Sterkte

1 like

Jezelf kennen doe je het beste via je eigen echtgenote, elke x als ik zeg dat ik een horloge toch misschien maar houdt (of nog beter, deze is voor de jongens!) begint ze keihard te lachen… (Ook nu in de ikea)…

Voor nu nog even genieten dus

4 likes

Herkenbaar :innocent::thinking:

2 likes

Iemand al eens een leren strap op een SBGN GMT gezet?

Was aan’t denken om er eens zo’n Molequin op te zetten, die zijn te verkrijgen in 19mm. Goedkoop zijn ze echter niet en 19mm straps zijn nog steeds dun bezaaid vind ik. Zou dat wat zijn? Die off white stekking is misschien wel te “vintage” :thinking:

Dus deze

Op deze

6 likes

Ja, don’t.

3 likes

Haha ok! :zipper_mouth_face:

Lekker dik man! :star_struck::star_struck:

1 like

Zeker. Gewoon doen

6 likes

Ik heb het ook geprobeerd. Het kan maar ik vind de stalen band mooier, een nato of mn was nog wel ok.

afbeelding afbeelding

6 likes

Die nato’s lijken nog best leuk (vooral die met de rode lijn!), maar foto’s zijn gewillig natuurlijk, zeker als’t over nato’s gaat :wink: Met die 19mm is het wel wat proppen zie ik.

Mooie foto’s wel!

1 like

Heb nog een net nieuwe bruine molequin 19mm die weg mag!

2 likes

Die grijze is een 20mm dus dat was ff proppen idd. Die leren en zwart/rode band waren 19mm.

Helemaal mee eens. Ik wisselde heel erg snel als er een nato op zat. Het verveelt in het echt snel maar tis leuk voor plaatjes.

Dank :slight_smile:

Dank voor het aanbod, maar bruine straps heb ik al teveel liggen :smile:

1 like

Ik zal de stalen maar sizen zodat die zo goed mogelijk zit en het voorlopig daarop houden. Als het blijft kriebelen, is een strap snel besteld he :slight_smile:

@Hans dat kan ermee door, maar ik ben niet overtuigd :thinking::wink:

3 likes

Just get it done!

1 like

Mijn favoriet weer terug! Met nieuwe bezel / lunette.

Pro tip, pak nooit de bal van je dochter onder een auto vandaan met je horloge om…

27 likes

Numb nuts! :sunglasses:

1 like

Is dat de 2e keer dat je de lunette hebt laten vervangen?

Nope, eerder laten polijsten. Dat heb ik nu niet laten doen.

Ah zo