Mijn eerste GS, de matte wijzerplaat blijft leuk om naar te kijken.
Potdikkie wat is ie mooi
Teveel siliconen
In haar lippen dan
Hee die lijkt op de SBGW001
En ik zie nu al een beschadigde schroefkop. Pokkedingen.
Yup. Om nog maar te zwijgen van het feit dat ik twee mensen (J en ik) nodig had met drie handen om die band in te korten. Een pin & collar doe ik fluitend alleen in vijf minuten.
Wat klinkt dit toch zo verschrikkelijk Zuid asserig
En voor zover je het nog niet wist; splitpennen rules
Vierde foto, heerlijk!!
Wat een schoonheid
Ik dacht eigenlijk maar gewoon like te geven voor deze fraaie plaat tijdens het ontbijt…
Ik sluit me bij @PowerReserveFan aan. Altijd leuk om te zien dat ze in andere lijnen ook coole dials hebben. Ik zit dit te tikken met de Alpinist om de pols, waarvan ik me zit af te vragen of ik 'm weg moet doen zoals @HanDavinci laatst suggereerde, maar zowel in de SARB als ook de Brightz en de Presage serie zitten prachtige wijzerplaten.
Zo vind ik het een voordeel dat er bij GS nog Seiko op de dial staat. In tegenstelling tot, kuch kuch , sommige leden die hier wel eens verdwaald raken.
Candida albicans plaat?
Je wordt met je collectie zo de RLC van de Japanse horloges. Afzonderlijk zijn ze stuk voor stuk leuk, bij elkaar op een bijzettafeltje begint het een beetje tergend saai te worden.
Neem een momentje voor jezelf en laat dit even sudderen.
Ho ho!
Zijn ze allemaal zwart? Neen! Dat je nou juist wilt dat ik m’n Alpinist weg doe… Da’s naast de Uemura de enige… oh, wacht, da’s naast de Uemura en m’n oude quartz chrono de derde groene… eh… laat ook maar.
Maar hee, ik heb ook nog vier Duitse horloges, een Hamilton, Squale en een Glycine!
Lullo. And I mean that in the best of ways.
Sorry voor de off-topic, heren.
Iemand ervaring met Harvey Store?
Daar wil ik het nog even over hebben met de heren van de GS.
Is dit echt tergend saai te noemen als trio? Zeker wanneer dit er om heen ligt:
Sorry voor de non-GS horloges, maar ik zit inderdaad met twee horloges die weg moeten. Ik twijfel tussen dit weg doen:
Of dit:
- Stargate en Baby Tuna weg doen
- Archimede en Alpinist weg doen
- SARB035, Alpinist, Archimede, Stargate en Baby Tuna allemaal weg doen en een GS Spring Drive kopen. Dan maar saai.
0 stemmers
Hoe meer erbij komen, hoe nietszeggender ze worden. Dus mijn antwoord is ja. Je haalt hun podium weg. Don’t be the chain that’s holding them down .
Ik zou de Chronomaster en de Uemimie houden.
Fair enough. Ik weet niet of ik het als verzamelaar zo kan zien, maar ik zal een poging wagen om in je schoenen te gaan staan.
En wat belangrijker is: Ik zal het er eens met moeders de vrouw over hebben.
Sowieso een spring drive nemen, al is het maar voor even.
Het blijft toch waanzinnig om die seconde wijzer te zien.