stuur me maar een PM
Vandaag even deze mogen “passen”! Sky of snowflake wijzerplaat in een 44GS kast zou perfect zijn! Maar alle 3… perfect afgewerkt! Wat een beauties!
Grand Seiko small dicks everywhere edition
Nope. Mooie collectie hoor. Helemaal niet saai. Die poepbruine Archimede is wel lelijk. Weg met dat ding
Dank!
Mijn poep heeft die kleur wel eens gehad. Maar vaker niet. Hmmmm. Ik houd 'm nog even in de verzameling terwijl ik nadenk over wat je zei.
Ik moet nog eens een ouwe quartz opsnorren met de cock’n’balls.
Da’s een beetje het probleem… Ik wil er eentje met maar één setje cock’n’balls.
Nice lijkt me een wat oudere versie, klassieke keuze. Ref#?
Tsja, deze voorbeelden zijn dan inderdaad niet zoals het lijkt te horen.
Terugsturen en op laten losse zou ik zeggen.
Ik denk dat het verkeerde filmpje in beeld is.
Ik denk echt dat je onderschat hoe lastig zoiets op een filmpje te zien is. Een heel klein beetje het horloge scheef/een ietwat scheve hoek en je krijgt al een vertekening.
Ook dat, hoe vaak je op een foto al reactie krijgt of het door de bolling van het glas is of inderdaad scheef.
Ja, doe er nog een schepje bovenop Maar ik heb nog even geduld. Deze of de Citizen Chronomaster staat op de lijst voor volgend jaar. Dan kom ik zeker even kijken, prachtige collectie heb je op dit moment.
Ik denk af en toe wel eens stiekem over een Grand Seiko mod in die richting, maar losse onderdelen zijn volgens mij bijna niet te krijgen. En als het dan alleen gaat lukken met een kastwissel, dan vergeet ik het weer snel.
O ja, het kapje! Dat is een mooi mysterie en voor mij geeft dat een GS net dat beetje extra weer. Net als pin en collars in een band…
Tot die tijd doe ik het deze oer-HAQ uit 1973, zonder kapje en met schroefjes in de band.
Best handig denk ik. Voor het COVID gebeuren reisde ik veel voor m’n werk en bewees mijn Citizen CB0010-02E goede diensten, even tijdzone instellen, klaar. Maar een GS met GMT of een HAQ met aparte urenwijzer lonkt als opvolger. Ik wen nog niet aan de telefoon als klok.
Prachtig trio inderdaad!
Nieuwe limited voor Azië.
Misschien wel een van de mooiste in lange tijd. Prachtige plaat en niet teveel kleur met de wijzers of de teksten.