Laat je Grand Seiko zien IV (Deel 1)

Daar zit een vlek op de wijzerplaat. Dat trek ik niet. En shrouded lugs. Die trek ik ook niet. Sorry. 100 Euro is fair, maar ik moet het niet willen.

1 like

Dat dacht ik al. Er zijn wel Was ook mijn overweging. Ik heb nu al twee meer geld uitgegeven aan renovatie dan aan het horloge zelf. Wel heel blij nu met de witte 3823, nadat de wijzers nu perfect recht en uitgelijnd zijn :ok_hand:

Deze dan?

Shrouded lugs. :slight_smile:

Nein.

1 like

Ik kan volgende week mijn SBGX259 ophalen! Iemand die toevallig weet of Grand Seiko ook leren banden levert voor dit model? :slight_smile:

1 like

Ja, je kan niet alles hebben. Er zijn wel hele gave modellen te vinden, maar de staat is vaak om te janken. Deze beter?

Zo, nu weer back to G-Seiko…

3 likes

Ik zou niet voor een GS band gaan. Super duur en genoeg moois te vinden voor een fijnere prijs.

4 likes

Ik vind het wel fijn om alles origineel te houden! Zijn de banden inclusief sluiting zo duur?

1 like

Ja, en beperkte keuze.

Ik zou voor een GS gesp gaan en naar een utrecht voor een bandje.

1 like

Is zo’n gesp los verkrijgbaar bij de dealer? Dan is dat het overwegen waard! :slight_smile:

1 like

Niet alleen GSen hebben zo’n kapje. Ik heb ook een Dolce met zo’n kapje op de seconde wijzer.

Ja maar ze waren een tijd lang heel slecht leverbaar. Geen idee hoe het nu is.

1 like

Lekker alles origineel en het liefst bij de AD. Vouwsluiting kost je slechts 330€ en een Snappie band 550€

3 likes

Haha, dan draag ik het horloge voorlopig toch misschien maar lekker op staal! :smile:

4 likes

Zou ik ook maar doen, of een alternatieve band met losse GS gespje. Bij Seiko sporen ze niet met hun prijzen voor dit soort accessoires in ieder geval.

3 likes

40 likes

Volgens mij een best ondergewaardeerd model?

Zag hem langskomen op insta en vond de vorm van de case wel mooi :heart_eyes:

10 likes

Eindelijk mag ik mij nu hier officieel melden, van de week de knoop doorgehakt en de koop doorgezet.

Geweldig mooie horloge, maar het meest verrast was ik toch wel dat de sarx zich kranig weet te houden ten opzichte van de gs en dat voor een fractie van de prijs.

32 likes

Mooi duo!

1 like

Ben ook zeer in mijn nopjes met dit seiko duo.

1 like

Gefeliciteerd met deze sbga001! Ik heb er ook een :slight_smile:

1 like