Laat je Grand Seiko zien IV (Deel 1)

Ja, ik schrok er destijds zelf van. :smiley:

Ja ja het is zover, en wauwww… Grand Seiko SBGW001

Amper op foto vast te leggen, zo mooi.

Blij met mijn nieuwe aanwinst en ook trots.

Thanks @vierport

43 likes

Prachtig, gefeli!!

1 like

:ok_hand: Topper! Gefeliciteerd!

1 like

Mooi hoor. Proficiat! Haha die linker heb ik ook!

1 like

Heel mooi, classy! Gefeliciteerd!

1 like

Prachtig👍

1 like

Daar was ik ook! Haha! Ook kwam HF (dit topic) ter sprake en “WilSeiko” :smile::smile:

1 like

Ben ik nu een BHF’er?
Bekende HoorlogeForummer.

2 likes

Geweldig en dikke proficiat :partying_face: Ik vraag me al een tijdje af waar het verschil zit in afwerking tussen een GS en de SARX035, los van uiteraard het logo en een superieur caliber. Side-by-sides zijn altijd welkom @Haaren!
Persoonlijk ben ik (nog) niet klaar voor de springdrive hoofdprijs maar een mooie Quartz Heritage (vb SBGV225) zie ik misschien wel zitten ter vervanging van mijn SARX035 als er inderdaad een significant verschil is. :thinking:

2 likes

Heel mooi :ok_hand: Gefeliciteerd!

1 like

Jazeker! Nu je een GS draagt wel! :rofl::rofl:

Nee, kwam ter sprake dat er laatst ook een forumlid bij hun in de zaak was. :wink:

1 like

Als je de prijs verhouding kijkt gaat het nergens over in het voordeel van de sarx, het zit in de details en net als met alles zijn de details het belangrijkst en het duurst. De sarx is een geweldig horloge maar de GS gaat daar ruim overheen, helemaal qua uurwerk. De afwerking is gewoon een hoop klasse hoger. Neemt niet weg dat ik deste meer versteld sta van de sarx, dat is gewoon echt een prijspakker. Als je ervoor gaat, ga dan voor diegenen die je ook echt wil.

1 like

Foto’s zijn van Paul/vierport maar perfectie zit in de details…

GS is een van de weinige horloges in deze prijs categorie wat beter wordt als je er een loupe bij pakt

16 likes

Ik vind die datumschijf fascinerend.

3 likes

Met het blote oog, zie je er niets van… met een loupeje, is het de verassing die maar blijft verrassen

1 like

Elke keer zie je weer nieuwe details op de dial. Raak er maar niet op uitgekeken!

27 likes

Terug naar 1. Less is more.

26 likes

De dial is inderdaad gaaf :+1:

1 like

Wat een prachtig ding :heart_eyes::ok_hand::fire:

1 like