Laat je Grand Seiko zien IV (Deel 1)

Hee fraai!

1 like

Als alleen een lume pip of de 12 uur markering een andere kleur hebben kan ik me daar nog iets bij voorstellen maar dit? Nee

Naast de Sport collectie heeft GS geen modellen (gehad) met een maat >40mm…klopt dat?

17 likes

Zou iemand een gave foto van de sbga375 willen posten? Is voor een nette prijs te krijgen bij de Harvey store en ik overweeg hem serieus.
Ben erg benieuwd naar de tint blauw.

Alvast bedankt!

1 like

afbeelding

Nog niet de mijne, maar vind de combi wel super; heel anders op staal, ben benieuwd wat dat kost.

Wat vinden jullie ? Geslaagd?

18 likes

42mm

12 likes

Aha! :+1:

Zijn er meer? :thinking:

1 like

Ik vind m wel geslaagd. Wellicht iets meer gepolijste delen op de band, dat had 'm iets meer doen matchen met de kast

1 like

Volgens mij heeft Bordewolf hier een hoop gepost maar hierbij mijn foto’s die gewoontjes zijn. Overigens een topper die 375

17 likes

Ik ben hier echt de enige die de meegeleverde lederen band wel te pruimen vindt lijkt wel? Ondanks dat ik het horloge sinds ik hem hem opgehaald nog niet uit de doos heb gehad, maar dat terzijde.

Ik vind hem in het licht een soort toffe paars-teint hebben en het leer is lekker zacht. Vouwsluiting ook wel redelijk. Ik zou hem derhalve zeker op die band houden, maar staal geeft hem wel een hele andere dimensie weer.

1 like

De snowflake en mijn sbga001 zijn beide dezelfde kastvorm op 41mm.

1 like

Oh joh…altijd gedacht dat de Snowflake 40mm was. :see_no_evil:

Verschillende “SBGR” modellen zijn > 40mm.
Keuze tussen 40,5, 41 en 42 mm.

2 likes

Dank! De kleur blauw is mooi donker! Prachtig

1 like

Dank je! :+1:

Oeps, 2e foto is niet van de SBGA375. Wel zeer gelijkend, welke is dit?

25 likes

Dank, erg fraai!

1 like

Quartz versie. Lekker plat. Komt de 44gs kast echt ten goede.
Sbgv207, maar is vervangen door de sbgp003/005

2 likes