Blauw. Geen De Bethune ‘Kind of Blue’, maar gefeliciteerd!?!?
Die naamgeving bij Grand Seiko is echt niet te volgen… Wel echt hele gave horloges
Working on it, grenzen zijn nog dicht overigens is die kind of blue goed voor een paar blauwe ogen, ben al lang blij als ik een “normale” db langs het huishoudboekje geslipt krijg
Blijft een mooie, hij schitterend in zijn eenvoud
Ik weet niet zeker of ik 'm eeuwig mooi zou vinden of hij na een tijd zou vervelen. Maar het is zeker een topper!
Mooi!
Dit soort foto’s vertekent echter zo, dat je voor de maat er weinig aan hebt.
Nou kiekeboe daar is hij hoor. Vanmiddag opgehaald bij Reijersen. De Skyflake.
Reijersen is overigens een topzaak voor horloge-liefhebbers durf ik wel te stellen.
Wat betreft het horloge; Tja, het is nog even een beetje zoeken naar het juiste gevoel. Hij is wel prachtig, en doet me net even dat beetje meer dan de Snowflake. De band bevalt tot nu toe best goed, in tegenstelling tot wat sommige hier hebben ervaren.
De kleur blauw valt op de foto haast weg maar heeft in werkelijkheid net dat mooie subtiele teintje.
Ik weet niet wat de toekomst brengt, maar voorlopig staat deze wel sterk. Ben niet van plan hem weg te doen.
Groet
Dacht direct dat dit over tompj ging
Ik zou mijn 6 niet voor zijn 7 willen ruilen smaken verschillen, zelfs in Grande Seikoh!
Ik begin steeds meer te twijfelen over mijn SBGV207. De kast is prachtig, maar ik ga steeds kleiner dragen.
Die SBGW031 van Jaap blijft lonken, net als een vintage GS
Santori
Kato kato katoooo
Prachtig! Loon na wachten. Ik zou hem heel graag in het echie eens naast een Snowflake zien. Waarschijnlijk kan ik dan nog niet kiezen, dan maar allebei
Die zijn mooi!! Waardige opvolgers.
Gevonden dan dus Maar dit lijkt een mooi ontwerp. Niet te groot, 40mm, en niet te dik. Maar no-date? Hmm. Het is geen duiker. Eigenlijk is het de opvolger van die zwarte quartz met rechte bandaanzet die een aantal hier hebben. Maar dan met een wat hoekiger kast met bezel en indices a-la-SBGV24x.
Er zijn te weinig horloges zonder datum
Wel het voordeel dat je deze echt nooit hoeft te verzetten.
Ja als de batterij ermee is gestopt.