Laat je Grand Seiko zien IV (Deel 1)

Op adviesprijs of op prijs zoals die nu al op de website staat?

Op de doorgestreepte (advies)prijs.

1 like

Ik vraag me af waarom ze opbouwen. Zou het alleen op voorraad gelden? Dan moet niet iemand hem morgen voor je neus wegkapen. Want als het ook op bestellingen geldt, waarom zou je dan inderdaad nu kopen en niet tot vrijdag wachten?

Niet dat ik je nerveus wil maken hoor, helemaal niet…

1 like

Nee duidelijk…en die nerveusiteit is er wel een beetje. Maar ik wil toch echt eerst m’n huidige GS verkopen voordat ik tot aanschaf overga. Het is een gok inderdaad. En vis ik achter het net dan so be it. Ik ben sowieso erg blij met m’n huidige GS en die blijft dan gewoon. :+1:

1 like

Zelfs met een beroerd geschoten foto een schitterend horloge! Kom op, dit moet verdient beter!

Als het die bruine springdrive is dan dibs :joy:

1 like

Ja

1 like

:joy: grijs en bruin…leuke frisse combi.

1 like

Deze dan, wit met staal en goud. Met blackfriday korting nog 7.360 pond.

3 likes

Ik ben sowieso niet in de markt voor iets dat ze te koop hebben. Op een of andere manier vind ik altijd alleen maar dingen leuk die al uit de collectie zijn. Misschien moet ik lang wennen voor ik iets leuk vind.

1 like

En jij hebt ook al zoveel gehad lijkt mij…dan wordt de spoeling dunner.

Haha heb je helemaal gelijk in!

Dat heb ik nou ook. Op de een of andere manier JDM of limited…

De echte foto’s van de sbgx343 hebben me nog niet over de streep kunnen trekken. Alternatief nog geen idee. Conclusie: het wordt tijd dat ze nieuwe modellen in de collectie gaan brengen :grin:

Verassing voor jezelf? Voor je vrouw? Of wellicht voor de hf vriendjes?

Echt heel leluk, gs is niet ostentatief, een gs die fluistert…

:thinking: Nee ik wil niemand op ideeĆ«n brengen door het model te noemen. Straks wordt ie voor m’n neus weggekaapt. Vandaar dus.

4 likes

En tegen premium hier aangeboden :sweat_smile::grin:

12 likes

Heb jij je skyflake nog @jehebtWATgekocht? Ik beraam mij nog over dit plekje in mijn horlogedoos :sweat_smile:

13 likes

Jazeker, nog steeds te verkrijgen in dit theater

8 likes