Laat je Grand Seiko zien IV (Deel 1)

Dat is zeker zonder belasting. Maar ik denk dat je die ter plaatse voor die prijs meekrijgt. Taxen en belasting te voldoen in het land van aankomst, toch.

Hoi, welkom

1 like

De recente marketingactie waarbij de Presage wordt gepromoot in dat filmpje met die schilder vond ik niet verkeerd.

Dat wordt hier inderdaad regelmatig vermeld maar is dit wel zo? Misschien dat dit in Nederland en Duitsland bij sommige AD’s het geval is maar in België is dat toch de uitzondering. Er valt wel iets te onderhandelen maar 20% dat denk ik niet.
Als 20% korting de regel is dan heeft een Black Friday actie zoals die van Brunott toch geen waarde?

1 like

22 likes

25 likes

Heren en dames,

Hebben jullie dat ook dat 1, een Grand Seiko er moet komen in 2021 en 2, dat ik vanaf nu alle horloges die ik zie op macrofilmpjes en/of -plaatjes vergelijk met de afwerking van Grand Seiko?

Zojuist een filmpje van de Yema l’armee gekeken. Op het eerste gezicht een leuk ding TOT je de macroshots ziet; vlekjes, puntjes, krasjes etc. Gewoon jammer (ergens ook fijn ;-)) want nu wil ik hem niet meer. :disappointed_relieved:

5 likes

Zijn er eigenlijk ook EU limiteds? Valt me op dat er nu US en een aantal landen in Azie een limited hebben gekregen, maar ik heb nog geen EU / NL limiteds gezien.

1 like

Zullen we een verzoekje indienen? Een oranje? Aangezien de boerenkool editie al bezet is…

1 like

Volgend jaar de GS HFLE :ok_hand:

3 likes

Juist een pakje van Brunnot aangekregen :blush:

46 likes

Heel mooi!

1 like

Bedankt ,vind ik ook.

Dank u:

Mooi hoor :ok_hand:!
Ik krijg morgen deze binnen

19 likes

Mooi!! Gefeliciteerd!

1 like

Prachtig! Veel plezier ermee @flieger63 en @FRANS3

2 likes

Ook heel mooi.

1 like

Ook een mooie! Geniet ervan :slight_smile:

1 like

Bijzonder zo met die blauwe bezel. Is die keramisch (gecoat) en oneindig hard?

Verder lijkt hij erg op mijn SBGV247.

1 like