Laat je Grand Seiko zien IV (Deel 1)

Ik denk vooral omdat het winter was eerlijk gezegd.

1 like

Mooie aanwinst!

2 likes

Mooi hoor. Maar doe mij maar die uit 1967 :grinning:

Dank! Ik ben er blij mee.

2 likes

Nee hoor, ik had Jaap nog niet benaderd! Hij heeft er toch een tijd op gestaan, had ik niet verwacht voor die prijs! Ik wacht mooi tot er een blauwe versie op mijn pad komt, geeft wat meer variatie naast mijn huidige GS! Veel plezier ermee!

2 likes

Waarom?

(Gewoon nieuwsgierigheid)

Die heb ik incoming :sweat_smile:. Ik zou geen nee zeggen tegen de nieuwe daar niet van.

1 like

Heel fraai! Veel plezier ermee!

1 like

Gefeliciteerd :+1:
Ik moet bekennen dat ik er ook een paar keer naar gekeken heb op de website van Jaap !
Erg mooi horloge !

1 like

Die nieuwe is wel wat groter dacht met bijna 39mm. Dat zou met de rechte lugs best fors kunnen dragen.

Dat zou ik wel minder vinden. Ik ben echt comfortabel geworden met 36-37mm.

1 like

Bevalt de Snowflake nog op leer? Of heb je hem alweer op de titanium band?

1 like

Even een plaatje tussendoor…

16 likes

Gisteren even bij Van Hell in Apeldoorn langs geweest om de band iets te laten inkorten. Helaas lagen in de Apeldoornse vestiging geen GS-en, maar wel heel snel, vriendelijk en goed geholpen. Toch maar eerst een halve schakel eruit laten halen. Hij valt nu een stuk beter om de pols en draagt daardoor onmerkbaar. Misschien iets te strak als het warmer wordt, maar dat zien we dan wel weer.

18 likes

Ik had hem heel snel weer op de titanium band.

Vandaag een ander en wat sportiever probeersel.

Draagtechnisch/gevoelsmatig beter, maar de kleur is op foto’s te hard.

Op de een of andere manier wel beter dan de donkere.

12 likes

Proficiat , heel mooi :ok_hand: :+1:

1 like

Zie het als een teken: dat is JOUW GrandSeiko.

1 like

Lekker houden als hij voor minder dan dat bedrag weg moet.

10 likes

Hell yeah

21 likes

Weet iemand wat losse schakels kosten van een 5 delige band of waar ik deze het beste kan zoeken? Zoals beschreven in mijn NA zijn die van mij helaas ontvreemd en zou het toch fijner vinden als ik er een paar heb.

15 likes