Laat je Grand Seiko zien IV (Deel 1)

Heb je ze nodig of alleen voor de heb?

1 like

Prachtige foto’s. En ze laten goed zien hoe uniek de power reserve meter is afgewerkt. Dat is een kunstwerkje op zich in de wijzerplaat!

2 likes

De band past nu precies, weet niet hoe dat van de zomer zal zijn. Dus het is een combinatie van beide, misschien nodig en mocht ik hem ooit willen verkopen maakt het ook makkelijker.

Bedankt, dat is ook de reden dat ik juist deze wilde hebben. De verdiepte meter in combinatie met de champagne plaat met seiko erop was voor mij je van het :partying_face:

1 like

Voor mij idem!

18 likes

Jaaaaaaaaa, die is ook mooi :laughing:

1 like

Ik heb mijn SBGV247 nu al een tijdje te koop staan. Er zijn altijd wel een paar geïnteresseerden, nu ook weer drie. En een van die drie biedt me nu een nieuwe (bon november 2020) SBGN003 GMT +cashup te ruil aan. Is iemand in die SBGN003 geïnteresseerd voor zeg 2750 euro? Want ik heb het geld liever vrij voor een mogelijke andere aankoop, ergens in de toekomst.

Zo eentje dus:

Ter vergelijking, er staat er ook eentje 2ehands voor 2500 bij ten2two:
https://www.ten2two.nl/product/grand-seiko-sport-gmt-2/

Zwart

Voor de twijfelaars: gewoon doen, krijg je geen spijt van.

15 likes

Mannelijk. 2350 is realistischer.

4 likes

Grote blij weer

34 likes

Ook weer een hele mooie met die hoge indices. Doet wat vintage Omega Seamaster aan :+1::blush:

1 like

Grappig idd daar doet ie mij ook aan denken. Was ook best een leuk ding.

12 likes

Was een toppertje :ok_hand:t2:

1 like

Hij doet mij ergens ook denken aan een IWC Ingenieur die ik ooit eens had

14 likes

Die heeft inderdaad wat GS allures. Maar dan niet op hetzelfde niveau :innocent: (hoewel IWC wel weet hoe ze een mooie blauwe sunburst moeten maken!)

1 like

Bij Chronos (duits "tijd"schrift) zit bij de uitgave november/december een “special” over Grand Seiko. Een 66 pagina’s dikke extra tijdschrift.

Voor de geïnteresseerden. :slight_smile:

6 likes

De maat was het niet voor mij maar los daarvan vind ik dit echt een bijzonder ondergewaardeerd horloge. Echt een van de mooiste.

1 like

Ooit van mij overgenomen toen toevallig ?

Niet dat ik weet, tenzij je destijds bij Bucherer in Basel werkte :wink: