Laat je Grand Seiko zien IV (Deel 1)

Jouw wagen?
Wat is dat voor merk?

Fantastisch mooi horloge

Lotus!

1 like

Prachtig werkelijk

1 like

Ja, ik had dit filmpje ook gezien enkele maanden terug en ik moet zeggen dat ik eigenlijk verbaasd was dat die jongen wat hij erover zegt zomaar durfde te beweren alsof het zo afgeleverd werd.
Wat er te zien is, hoort natuurlijk niet. Maar we weten helemaal niets over het horloge en de historiek ervan. Het is namelijk heel goed mogelijk dat er door een onbekwame persoon aan geprutst werd met deze beschadigingen tot gevolg.
Ik daag iedereen uit eens met een loupe (10x of 18x) te onderzoeken of je zulke gebreken vind bij een nieuwe geleverde GS. Ik ben ervan overtuigd dat er niemand maar iets zal op aan te merken hebben.
En zeg nu zelf: stel dat je een nieuwe GS koopt en zo een exemplaar krijgt zoals in het filmpje, wat zou betekenen dat dit door de eindcontrole geglipt is…, denk je dan niet dat GS deze dan bliksemsnel zal omwisselen voor een exemplaar dat ze “en passant” nog even snel gaan gecontroleerd hebben op ook maar enig gebrek?

2 likes

Ook mijn idee, als je zo fanatiek werkt aan perfectie van de "voorkant: kan ik me niet voorstellen dat de “achterkant” links wordt neergelegde. zeker niet can een open caseback bedoeld om naar het uurwerk te kunnen kijken. Dus of idd door horlogemaker verprutsts of een zaterdagochtend model …
Thnx, hij staat weer in de TOP-3 van de wishlist :wink:

1 like

Ik hoop het !
Ik schrok er ook van !
Heb al eerder zoiets gezien maar twijfel nu of dat niet hetzelfde filmpje was !

2 likes

Nooit gedacht dat ik deze GS zo zou waarderen.

27 likes

Is het ook wederzijds? :upside_down_face:

1 like

Dat denk ik wel. Hij/zij/het wil mijn pols maar niet los laten :slight_smile:

3 likes

Verhuisd!

En daar heeft iemand een heel passend topic voor geopend… :wink:

1 like

Begin er maar aan te wennen. Als het aantal liefhebber en potentiële kopers blijft toenemen en de productie gelijk blijft is dat het gevolg.
Nu overdrijven ze wel op chrono24 moet ik zeggen😅

1 like

Ok, verhuisd naar “Gespot”!

1 like

28 likes

Erg fraai die band👍

1 like

Een probeersel :grin: denk dat bordeaux ook knap gaat zijn :thinking:

Is goed gekeurd door mijne beste vriend :ok_hand:

19 likes

Zeer geslaagd op deze band. :+1:

1 like

Een vraag voor de sbvg bezitters hier. Was net wat foto’s van de sarb033 aan het bekijken en bedacht dat de vorm van de kast wel wat weg heeft van de sbvg zou er een kans zijn dat de band van de sarb hier op zou passen? :thinking:

Hier wat duidelijke foto’s van het www

6 likes