Laat je Grand Seiko zien IX

Hartelijk dank! :ok_hand:

Jazeker, voor deze grote jongen en de broers ervan is titanium de beste optie.

1 like

Een van de mooiste GS! Met dubbel logo zelfs :open_mouth:

1 like

Mijn keuze viel toch op zijn voorganger toen ik ze naast elkaar zag.
Ben er nog steeds heel erg blij mee.
Prachtig model.

26 likes

Dank jullie wel :blush::+1:

3 likes

Iemand bekend met de SBGF015? Ervaringen?

(Plaatje van Catawiki)

17 likes

Haha, voor de context van hetgeen hierboven:

Heb iets te enthousiast / per ongeluk (voor zover dat kan) een veiling gewonnen van bovenstaand horloge, maar twijfel nu natuurlijk of dit überhaupt wel iets voor mij is, als ik er überhaupt nog onderuit zou kunnen via iets als het herroepingsrecht (?) … werkt dit zo gemakkelijk via Catawiki?

Anders wordt het maar iets met op de blaren zitten en ervaren of het wat voor mij is denk ik :man_shrugging:t3:

1 like

Nog maar eens de sbgw252, mijn horloge van deze week:

23 likes

Kwam deze tegen SBGW315 LE 88 stuks in titanium met Mount Iwate dial, jammer dat die alleen in Singapore beschikbaar is

image

25 likes

Slechts gepast op een zakenreis in Nagoya. Champagne dial en HAQ: :white_check_mark:. 34mm is voor mij echter te klein en was destijds geen fan van dubbel-logo. 34mm is nog steeds te klein maar een goeie dubbel-logo kan ik inmiddels wel weer waarderen.

2 likes

Als hij contact maakt zit ie toch recht? :slight_smile:

3 likes

Welke referentie is dat?

1 like

You’re damn right, you are.

1 like
1 like

Gefeliciteerd Simon! Prachtige NA. :star_struck: :+1: Die zal zeker superfijn om de pols liggen. :ok_hand:

1 like

Dit is de SPB240J1…een Seiko Boutique Exclusive model.

3 likes

Verrassemd dat de GS eruit is, maar hij blijft op HF :ok_hand:

En dan gelijk naar een lekkere robuuste ā€œechteā€ Seiko, hulde :muscle::muscle:

3 likes

Blijft allemaal mooi :grin: gefeliciteerd!

4 likes

Dankjewel Jan! :clinking_glasses:
Inderdaad uitermate comfortabel! :ok_hand:

1 like

Hadden jullie dit trouwens gezien? Zach Weiss die als enorme Grand Seiko fanboy een geheel eigen twist geeft aan zijn verslag van de Grand Seiko media tour van afgelopen november… Ik vind het super schattig.

Dat is nou een artikel waar de liefhebberij vanaf spat, in mijn optiek.

11 likes