Laat je Grand Seiko zien IX

Ik zou even de voorwaarden doornemen. Lastig om zo te zeggen…

1 like

Leuk…ga het eens lezen.

1 like

Zeer goed, en tot de verbeelding sprekend, geschreven artikel. Dank voor het delen. :ok_hand::pray:

1 like

Leuk stuk inderdaad!

Dat is het leuke aan GS verzamelaars ook. Die weten heel veel over het merk en zijn altijd “down to earth”, eerder nerds dan snobs.
Het omgekeerd merk je ook: de echte Rolex / AP fanboys hebben werkelijk niets met het merk. Je kan ook niet uitpakken met het merk om te tonen dat je zogezegd rijk zou zijn of wat ook.

Naast de kunst en de eigenzinnigheid, blijft dat toch ook een reden waarom ik het merk zo apprecieer. Hoe groot het ook geworden is, het blijft toch nog steeds GS :blush:

Misschien moet ik toch nog wat horloges verkopen en meer all in GS gaan :thinking::sweat_smile:

11 likes

Die gedachte heb ik ook gehad, maar aan de andere kant waardeer ik mijn Cartier, Excelsior Park, Yema, Citizen Chronomaster en Nomossen te veel om die de deur uit te gooien.

3 likes

Herkenbaar. Mijn Speedy en Nomos heb ik gekocht op een mooi moment in mijn leven, dus die koester ik graag en mijn Santos, Zenith en Oris geniet ik ook van elke keer ik ze draag. Misschien zouden de Tudors er nog uit mogen, maar die hebben dan weer een “beater” kantje die een GS nooit heeft.

Het is dat een mens geen onbeperkt budget heeft hé… eens over slapen dus :wink:

4 likes

Een tweede GS lijkt mij een prima plan. Bij voorkeur niet te koste van een aantal van mijn tikkende liefjes. Geen haast, gelukkig. Niet meer :wink:

4 likes

Heerlijk stuk om te lezen als GS liefhebber. Het enthousiasme spat er van af. Wat is het toch een prachtig merk.

Vooral deze alinea’s resoneren bij mij…

De Spacewalk…als ik de centen zou hebben dan zou ik deze absoluut willen bemachtigen (na een ongetwijfeld lange zoektocht!)

12 likes

Op een mat zwarte Fluco Nubuck

28 likes

Inderdaad, hij verwoordt het heel mooi!

1 like

Dan had je geen bod moeten doen.
Betalen & verder niet zeuren wmb.

3 likes

30 likes

Nog maar even uit de doos en bewonderen. Nog een paar maandjes en dan mag hij aan de pols.

32 likes

Dat je dat überhaupt kan :sweat_smile: respect.

1 like

Zou het een blijvertje zijn? :slight_smile:

Say what now?

1 like

Oh ja…deze absoluut. Collectors item…voor mij iig.

2 likes

Helaas niet alleen voor jou, vrees ik. Die rij is vrij lang.

1 like

Yup…vandaar ook tussen haakjes dat het een lange zoektocht zou worden. :wink:

1 like

Het is het horloge dat ik heb aangeschaft in plaats van een trouwring. Dat trouwen vindt pas over ruim 4 maanden plaats dus ik mag het nog niet dragen :pleading_face:

5 likes

Ja ik weet het, ook al gedaan hoor, maar was een beetje teleurgesteld in mezelf :joy: Soms moet je dan even de waarheid horen hè…