Laat je Grand Seiko zien IX

Zelfde hier met mijn SBGA011 uit 2012.

1 like

Wat een heerlijk horloge, de blauwe wijzerplaat is in natuurlijk licht echt heel bijzonder :+1:t2:

25 likes

Ken je Dangerous9Straps? Maakt maatwerk banden, maar heeft ook heel erg mooie “gewone” banden van uiteenlopende materialen.

Hoewel aan de verkeerde kant van 40mm vind ik deze persoonlijk mooier dan mijn SBGN005 :ok_hand: Heel erg mooi horloge. Nota bene dat de SBGN005 niet meer nieuw te krijgen is.

Yes! “Persoonlijke ja-knikker” doe ik de man overigens te kort mee. Nette jongen, geduldig, niet pusherig - precies de salesman die je verwacht bij een merk als Grand Seiko.

1 like

Ik lees net het artikel op fratello over de SBGH343. Mijn god was doet Seiko en tevens GS toch afbreuk aan hun collecties met die waardeloze renders.

Dit

Versus

Maarja… Dergelijke list prijzen kunnen nog niet op de short list. Misschien ooit.

25 likes

Je hebt ook het vintage kleine broertje; 4520-8000. Die is erg goed betaalbaar vergeleken de 44. Wel iets kleiner, maar dat misstaat het horloge niet en hij is absurd lekker draagbaar.

Je kunt ze tegenwoordig zelfs upgraden met een saffier glaasje en zichtbodem, zodat je de medaillon niet verslijt en je toch een modern gevoel in een vintage jasje behoudt.

21 likes

Heel mooi inderdaad. Heb ook al een aantal gewone Seiko’s gezien die daar op lijken. De oude King Seiko bijvoorbeeld

:Moeilijke dial om te fotograferen.

33 likes

Dat heb ik wel vaker met GS. Dit is ook zoeentje :blush:

31 likes

Prachtig stond op mijn shortlist, maar ga voor de aankomende rode iwate. Maar die van jou is echt prachtig

1 like

Echt prachtig :wink:
Ben zelf ook aan het sparen voor een dergelijke GS :yum:.
Deze :

Sparen is garen ik weet het maar het duurt altijd zo lang :expressionless:

25 likes

Echt mooi, de rode pijl op de zwarte wijzer is echt prachtig met de rode letters van GMT.
Nice :wink:

1 like

Heerlijk zon! :sunny:

32 likes

Top keuze! Die kastvorm is ook heel tof :+1:t2:

1 like

Weekend plaatjes :smiling_face_with_three_hearts:

31 likes

Voila omdat het zonnetje schijnt :slight_smile:

31 likes

Hoe bevalt ze nu dat de honeymoon fase voorbij is? Elke keer weer fijn ze hier te mogen zien. :+1:

1 like

Ben nog niet zeker over de diameter, maar verder een prachtig ding!

25 likes

Staat prima! Mooi horloge.

1 like

Maar wel lekker dun, neem ik aan.

1 like