Laat je Grand Seiko zien IX

Voor een dresser staat dit echt prachtig, prima maatje hoor :+1:t3:

3 likes

33 likes

Heel mooi inderdaad hoe die wijzer soms verdwijnt en het rood eruit springt :blush::+1:

1 like

Inderdaad heel erg fijn en dun, erg mooi!

De foto’s geven soms nogal een vertekend beeld qua verhoudingen, een beetje zoals m’n gedachten ook heen en weer gaan…

20 likes

25 likes

Heerlijk :smiling_face_with_three_hearts:

Met de sbgw231 is mijn liefde echt begonnen! Prachtige reeks :ok_hand:

3 likes

Ja de witte broods weken zijn inmiddels voorbij. :sweat_smile:
En nog steeds helemaal happy! Kan er gewoon echt van genieten. :smiling_face:

1 like

En als de zon er dan toch even is…

30 likes

Deze?

Prachtig… :ok_hand:

16 likes

Is er hier eigenlijk iemand die deze heeft?
Spookt toch een beetje door mijn hoofd :grimacing:

24 likes

Ja, hij is al te bestellen. Maar wil echte foto’s/videos zien. Omdat het boutique only, ben je aangewezen op digitaal materiaal. En daar is grand seiko nou net goed in…

1 like

Ik betrap mezelf in mijn zoektocht naar mijn volgende horloge steeds vaker in dit topic :smiley:. Iemand ervaring met de SBGM221G? Hoe draagt deze? Hoog op de pols?

1 like

Ja deze vind ik ook geweldig mooi!
Staat ook op 1 op mijn lijstje.

1 like

Niet specifiek de SBG221, maar wel een soortgelijke GMT en die draagt heerlijk. Hij voelt kleiner dan de afmeting doet vermoeden.

Champagne + Springdrive = droom GS!

11 likes

Gefeliciteerd, staat je goed!

1 like

Inderdaad een schitterend horloge en naar mijn smaak precies de juiste grootte. Het ligt er vaak aan wat je gewend bent, maar ik denk dat je, als je hem een tijdje draagt, hem nog meer gaat waarderen.
Ik ben ooit begonnen met een GS van 40mm, maar de laatste jaren vind ik 37mm groot zat (pols van 17,5 cm).
Je ziet overigens ook de ‘mode’ veranderen: steeds meer merken brengen kleinere horloges uit. Nu hoef je je daar natuurlijk niets van aan te trekken, maar zeker bij dress-achtige modellen, dus met een relatief kale wijzerplaat, is een horloge m.i. eerder te groot dan te klein.
Tot slot: natuurlijk heeft iedereen op het forum z’n mening en voorkeuren, maar uiteindelijk moet je toch gewoon lekker je eigen keuzes maken. Geniet van je schitterende GS!

4 likes

Hier ook uiterst tevreden met 37mm :heart_eyes:

25 likes

Correctie: 38,5mm :blush:

4 likes

Oh wat erg haha.

Hij draagt inderdaad meer als een 38.5mm. Ik denk dat dat komt omdat die 38.5 is. :crazy_face:

4 likes