Laat je Grand Seiko zien IX

Ja deze blijft gewoon geweldig! Echt een horloge waar je elke keer dat je ernaar kijkt er gewoon wéér van geniet! :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Sterker nog, hij wordt naar verloop van tijd voor mij beter. Eerst dacht ik nog “dit is niet mijn Kirazuri”, maar ik vind hem steeds overtuigender. Ik durf zelfs te stellen dat dit een blijver is die veel gedragen wordt.

5 likes

Eigenlijk zijn dit toch ook wel de mooiste soort indices? Die dunne rechthoeken met de facetten rondom. Die werken zo mooi met het licht :smiling_face_with_three_hearts: Ik houd het voorlopig nog bij m’n GS wannabe maar ook daarbij zijn die indices één van die dingen waar je naar blijft kijken!

25 likes

Ik doe het vandaag met deze!

Dat profiel blijft genieten :smiling_face_with_three_hearts:

37 likes

Heerlijk! Een roze GS wijzerplaat zou ik ook wel eens willen ervaren :blush:

2 likes

55 likes

Erg mooi, jammer dat ik de mijne weer heb verkocht :wink:

1 like

Dank je! En veel eerder vandaag een wisseltje naar nummer drie. :slight_smile:

35 likes

Een stuk soberder dan de voorgaande getoonde GS’en hier, maar ik hou ervan:

41 likes

Mooi bandje ook👌🏻

1 like

Met een verse batterij aan boord en een hele schakel op de plek waar tot gisterochtend een halve zat ben ik klaar voor de zomer :sun_with_face: :sunglasses:

Voor de HAQ eigenaren: hoe lang houdt jullie 9Fxx het nog vol wanneer het één keer per twee seconden gaat tikken? Ik merkte vorige week maandag in het vliegtuig naar Japan dat het zo ver was en vrijdagavond in de taxi terug naar huis was het gedaan en stond het stil :low_battery:

22 likes

Prachtige foto’s en een prachtig horloge :ok_hand:

1 like

40 likes

Al een tijdje geleden dat mijn GS om de twee seconden begon te tikken, maar die ging volgens mij nog ongeveer een week en een half tot twee weken mee. Dit was een 9F82, dus zonder GMT-functie.

1 like

Eerder vandaag…

Neefje van die van @illewoare

31 likes

Blijft een mooie combi met die strap.

1 like

Heel gaaf! Morgen gooi ik mijn sbgy ook nog eens om :+1::blush:

1 like

Bij deze!

39 likes

Prachtig!
Welke band is dat Jasper?

1 like

Dank, het is ook een verrassend goeie match imho. Ik had hem eerst op mijn C shape connie :blush:

Het is een Delugs Pueblo in donkerbruin!

1 like