Ja deze blijft gewoon geweldig! Echt een horloge waar je elke keer dat je ernaar kijkt er gewoon wéér van geniet! ![]()
Sterker nog, hij wordt naar verloop van tijd voor mij beter. Eerst dacht ik nog “dit is niet mijn Kirazuri”, maar ik vind hem steeds overtuigender. Ik durf zelfs te stellen dat dit een blijver is die veel gedragen wordt.
Eigenlijk zijn dit toch ook wel de mooiste soort indices? Die dunne rechthoeken met de facetten rondom. Die werken zo mooi met het licht
Ik houd het voorlopig nog bij m’n GS wannabe maar ook daarbij zijn die indices één van die dingen waar je naar blijft kijken!
Heerlijk! Een roze GS wijzerplaat zou ik ook wel eens willen ervaren ![]()
Erg mooi, jammer dat ik de mijne weer heb verkocht ![]()
Mooi bandje ook👌🏻
Met een verse batterij aan boord en een hele schakel op de plek waar tot gisterochtend een halve zat ben ik klaar voor de zomer
![]()
Voor de HAQ eigenaren: hoe lang houdt jullie 9Fxx het nog vol wanneer het één keer per twee seconden gaat tikken? Ik merkte vorige week maandag in het vliegtuig naar Japan dat het zo ver was en vrijdagavond in de taxi terug naar huis was het gedaan en stond het stil ![]()
Prachtige foto’s en een prachtig horloge ![]()
Al een tijdje geleden dat mijn GS om de twee seconden begon te tikken, maar die ging volgens mij nog ongeveer een week en een half tot twee weken mee. Dit was een 9F82, dus zonder GMT-functie.
Blijft een mooie combi met die strap.
Heel gaaf! Morgen gooi ik mijn sbgy ook nog eens om ![]()
![]()
Prachtig!
Welke band is dat Jasper?
Dank, het is ook een verrassend goeie match imho. Ik had hem eerst op mijn C shape connie ![]()
Het is een Delugs Pueblo in donkerbruin!