Zodat is een mooie combo😍
Stelletje Hollanders
Die band is gemaakt door Ko.
Soepel en mooi.
Kleur stiksel mocht gekozen worden.
Horloge heb ik niet meer.
(Jammergenoeg)
Dat kan ik me voorstellen dat je daar spijt van heb😬
Prachtig horloge! Zelf ook naar zitten gluren maar daar blijft het denk ik bij. ik vind de stalen band juist veel meerwaarde hebben omdat hij dan wat “voller” oogt (weet niet goed hoe ik het moet verwoorden) met z’n 37mm. Maar ik moet zeggen dat deze leren band we perfect bij staat.
Geniet er van! Nog een wrist shot?
Hij is zeker gelijkaardig. Mijn 027 is wat ingetogener door het grijs in de wijzerplaat en de wat subtielere sunburst door de gebogen lijntjes. Beide fantastische wijzerplaten, pareltjes in de GS collectie
Inderdaad. Geniet er van!
Iemand plaatste vrij recent deze foto met een prachtige GS. Ik heb deze foto wel opgeslagen maar vergeten te vragen welk model dit is. Het gaat om het rechterhorloge. Veel dank alvast!
Volgens de Google image search is het de SBGV245
Ah dat ken ik nog niet, maar veel dank!
Idd SBGV245 de kastvorm is amazing, jammer van die premium
Correct. Sbgv245. Waar ik de foto vandaan had weet ik even niet meer. Hier is een van de vele artikelen. Mooi design.
https://www.hodinkee.com/articles/the-grand-seiko-sport-collection-sbgv245-with-quartz-caliber-9f82
De SBGV245 is maar kort gevoerd en onderdeel van een serie van 3 sport Quartz horloges. Was ook wel populair hier op HF. En ik de mijne nog steeds! Zeer blij mee. Goede maat, leuke kleur en kan bijna alle bandje s hebben! Heerlijk ding.
En gaat voorlopig niet weg…toch?
Ha. Leuke verkapte vraag.
Nee, de mijne gaat niet meer weg. Veel te leuk!
Mooie omgeving en auto. Waar is dit?
En o ja, vast ook leuke GS, maar die is net wat minder scherp….
Ik heb er een gehad, maar hij was naar mijn smaak juist erg moeilijk te combineren met banden, terwijl de originele band een draak was. Ook was de bezel onaangeroerd een parel, maar bleek hij erg krasgevoelig.
Prachtig, maar geen makkelijke voor mij. Toch vond ik het de ervaring ergens wel waard, maar ik zou het niet weer doen.
Ben je de nieuwe Shogun ook aan het kijken?