Nee, dit is de achterkant van dit boek uit mijn na topic. De nieuwe Shogun staat op een dienst die ik niet heb, anders zeker gekeken. Al vind ik de oorspronkelijke serie ook een dikke prima.
Limetorrents hebben we allemaal.
Maar eerlijk is eerlijk, de nieuwe is echt zo vele malen beter dan de oude. In mijn beleving.
Dit was in IJsland, ook de camera had meer focus voor het natuurlijkschoon dan de gs
Die auto is puur toeval al rijdend een foto gemaakt
Speciaal voor jou een scherpere met meer focus op de gs
IJsland? Mooi. Ik zie dat het nog volop winter is daar. Geen last van de uitbarsting? Het toeval wil, dat wij in de zomer daar heen gaan.
Dank dank! En hulde. Prachtige GS. Schitterende wijzerplaat!
Lekker genieten daar!
Spijtig dat alle hoekige quartz modellen eruit gegaan zijn, ik zou dat nog wel smaken eerlijk gezegd. Wie weet komt er wel iets voor in de plaats
Deze vond ik altijd wel gaaf bv:
Of de automaatbersie hiervan, die vind ik nog altijd erg mooi. Maar die is bijna 200 gram vanwege het staal en de antimagnetische afscherming. En dat is me echt te zwaar.
voor de quartzofoben is dat inderdaad een goeie. Naast het gewicht is die ook onnodig dik imho, dus geef mij maar de SBGX.
Ter info: het gaat over de SBGR079
Of de witte SBGR077, die vind ik ook erg mooi. Maar te zwaar en te dik inderdaad. Al telt het “te zwaar” bij mij voor deze meer dan het “te dik”.
IJsland?
edit: ik zie je latere reactie.
Ik heb bijna dezelfde foto.
Schaamteloze crosspost. Ik vind het horloge nog steeds geweldig. Wel soms wat moeilijk te fotograferen zodat het tot zijn recht komt. Beetje aan het uitproberen wat werkt en wat niet.
Nog eens de GMT vandaag! Ik moet er nog eens een andere band voor bestellen, maar het is niet zo’n bandenslet. Misschien eens een zwarte shell cordovan?
Als het mijn horloge was, zou ik een saffiano strap proberen. De padding van de strap die je er nu op hebt lijkt me wat te dik voor dit horloge? In elk geval zou dit “classy” staan, als je “classy” wil:
Dat is de OEM strap. Valt mee, maar niet helemaal mijn stijl
Saffiano zou ook mooi kunnen zijn inderdaad! Ik heb al een Saffiano op mijn Nomos, vandaar dat ik aan wat anders dacht. Maar het is een goeie suggestie!
Zou taupe of iets warmer beige niks zijn? Het is indd wat lastiger met een zwarte plaat.
Smaak is heel persoonlijk. Een andere optie, sailcloth. En het rood van het horloge gebruiken, een accent in de band werkt wellicht ook.
De kast en plaat zijn behoorlijk “dressy”, te sportief is nogal een stijlbreuk. Ik heb wel wat matte banden, maar dat staat nogal flets.
Dat vloekt snel met het rood vind ik. Ik heb misschien nog wel wat liggen, ik zal eens grabbelen in de bandjesdoos en proberen
Zoals gezegd, smaak. Het is jouw zoektocht. Ik vind persoonlijk een GMT altijd ook wel een beetje sporty, zelfs zonder bezel…maar begrijp wat je bedoelt.
donkere suede antracite of zwart, zonder stiksel aan de zijkant of padded
Ook waar, en de combi zwart met rood ook.
Dat heb ik misschien nog wel liggen in 18mm. Tijd voor een bandenfestijn met foto’s. Het verslag volgt
We zijn benieuwd!