Laat je Grand Seiko zien IX

Gefeliciteerd :clinking_glasses: Schitterende GS!
Die ging snel door @Pjotr

2 likes

Oef, prachtig :heart_eyes: Gefeliciteerd :clinking_glasses:

Ik denk de tweede op HF. Toch, @illewoare ?

2 likes

Ik denk dat je een andere in gedachte hebt. Deze kwam afgelopen zaterdag online. Heb ‘m maandag gekocht en donderdag lag ie hier op de mat.

Vrijdag op in het blauw en zaterdag om de pols van @PaulRush!

4 likes

De nieuwe 38mm hand wound White Birches zijn toch wel erg impressive! Het geluid van het opwinden, high beat hand winding movement, de nieuwe dial die meer op een schors van een stam lijkt, etc.

6 likes

En met genoegen, Ed. Deze gaat voorlopig niet in het blauw :+1:.

1 like

Nou, niet overdrijven, dan zou mijn horlogeleven wat saai worden :joy:.
Gaat hem ook niet worden als beater.

1 like

Dat zeker, de dial is spannender dan verwacht :+1:. En de halflinks zijn top.

1 like

Ja dat is dan zeker een andere :slightly_smiling_face:

Oké oké, alles wat een niet-HF lid nodig heeft :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Gefeliciteerd!

En jij ook, natuurlijk.

:smiling_face:

2 likes

Morning🌤️

29 likes

Het Engels van die gast is gewoon hilarisch, en ook slecht verstaanbaar. Hij heeft de Japanners wijsgemaakt dat hij Engels spreekt. Inspector Clouseau is er niets bij. Anyway, prachtige horloges, en inderdaad mooi beschreven zonder allerlei marketing gel*l. Met veel plezier gekeken.

Gefeliciteerd met deze Beauty, Paul :ok_hand::ok_hand:

1 like

Geweldig mooi Paul, Grand Seiko is gewoon top. :ok_hand:

1 like

Dank @Tempus_Fugit en @jan13, ik draag hem vandaag alweer, dat komt niet vaak voor:

20 likes

Ik had er geen moeite mee, ook niet toen ik de goede man ontmoette. Het is een aardige vent, maar in technisch opzicht loopt hij (althans, zo lijkt het als je 'm vragen stelt) lichtjaren achter op Joe Kirk. Daarom hoop ik dat Teddy Baldassarre die video’s ook met Kirk blijft maken.

2 likes

Begrijpelijk Paul. :ok_hand:

20 likes

Ook de SBGX261, Jan?

Nee, dit is de SBGV225G, 40 mm, met blauwe plaat die ook vaak zwart is. :thinking:

1 like

Blauw? Goh, lijkt inderdaad wel zwart, apart en mooi. GS is een meester in spelen met licht.

1 like

Allemachtig prachtig! En zo’n tourbillon is smullen om te zien. Of ik er een zou dragen (mocht ik hem al kunnen betalen): ik denk het niet. Maar het toont wel wat(Grand) Seiko kan.

Bedankt voor het delen!

1 like