Prachtig! Daar ben ik erg benieuwd naar. Als ik de Marinemaster niet gekocht had was deze de volgende op de lijst. Ik had er al eens naar gekeken, maar nog niet echt op de pols.
Past perfect bij het kostuum wat ik draag op de trouwdag van mijn zoon, volgende week. Maar helaas dat gaat hem nu niet worden.
Ik zit sterk te twijfelen tussen deze SNBG011 en de SNBG013 voor een volgende aanschaf. Heb jij die overweging ook gehad, en zo ja: Wat waren de doorslaggevende argumenten voor een glas Champagne?
Klopt, het is geen papieren plaat waar dat patroon in zit, maar in de volksmond noemt men (dwz ik) het kirazuri dials. De snowflake is ook niet van sneeuw.
Hallo, ik ben nieuw hier maar sinds kort trotse eigenaar van deze parel. Na lang wikken en wegen tussen de verschillende ‘birches’ heeft deze alles wat ik zocht in een horloge
Ik wilde bijna “Birches ain’t shit but hoes and tricks” gaan roepen, maar die grap is te slecht. Mooie Birch! Ik vind de Spring Drive inderdaad mooier dan de hi-beat, want subtieler patroon. Cool hoor.