Aiiiiiiii….
jaja, andere gebeurtenis, iets lichter horloge, iets minder wind, zelfde eindresultaat ongeveer…
Beauty
Wat een wijzerplaat… prachtstuk
Donkergroene kirazuri. Ik ben jaloers. Mooi hoor. En welkom terug.
Mijn SBGW is heel erg sticky. Ik vraag me af of dat voor jou ook zo gaat zijn
Geweldig horloge! Gefeliciteerd
Prachtig! Daar ben ik erg benieuwd naar. Als ik de Marinemaster niet gekocht had was deze de volgende op de lijst. Ik had er al eens naar gekeken, maar nog niet echt op de pols.
Past perfect bij het kostuum wat ik draag op de trouwdag van mijn zoon, volgende week. Maar helaas dat gaat hem nu niet worden.
Jaja, geen horloge zegt de etiquette.
Super!
Heel tof! Zelfs met deze beroerde foto
Ahhhhh… Dus gewoon een ingewikkelde manier om aan je eigen tafel Ramen, Ramyeon of Pho te maken… Leuk!
Mijn eerdere SBGW’s waren lichte wijzerplaten, niet helemaal mijn ding, dus wie weet, ben wel toe aan wat rustiger vaarwater…
Etiquette is a bitch, je had hem zo mogen lenen…
Ja, een GS goed op de foto krijgen is soms wel een ding
En dus stoor ik me daar ook niet al te hard aan.
Ik heb zoonlief wel even moeten overtuigen dat onder een prachtig trouwpak, een smartwatch echt not done is.
Ik ben in staat om in het weekend naar De Parel te rijden met mijn hele horlogekist als onderpand.
Eerder een eenvoudige manier om vettige manchetten te maken.
Prachtige combi Ik had de mijne wel eens op een felblauwe nubuck strap en dat deed het ook goed.
Ik zit sterk te twijfelen tussen deze SNBG011 en de SNBG013 voor een volgende aanschaf. Heb jij die overweging ook gehad, en zo ja: Wat waren de doorslaggevende argumenten voor een glas Champagne?
Ben voor de Champagne kleur gegaan omdat ik al veel donkere Dials in bezit heb, en ik vond deze niet zo opzichtig.