Staat hem goed
niet helemaal kirazuri volgens mij, meer geĂŻnspireerd op deze techniek dan dat dit hierop is toegepastâŚ
Klopt, het is geen papieren plaat waar dat patroon in zit, maar in de volksmond noemt men (dwz ik) het kirazuri dials. De snowflake is ook niet van sneeuw.
oh?
Hallo, ik ben nieuw hier maar sinds kort trotse eigenaar van deze parel. Na lang wikken en wegen tussen de verschillende âbirchesâ heeft deze alles wat ik zocht in een horloge
Mooi hoorđđť
Welkom en gefeliciteerd
Daâs lekker binnenkomen met deze prachtige Grand Seiko White Birch. En nee, niet van berkenhout
Ik wilde bijna âBirches ainât shit but hoes and tricksâ gaan roepen, maar die grap is te slecht. Mooie Birch! Ik vind de Spring Drive inderdaad mooier dan de hi-beat, want subtieler patroon. Cool hoor.
Welkom!
Gefeliciteerd! Prachtig horlogeđ
Inderdaad prachtige aanwinst. Gefeliciteerd en veel plezier ermee.
Welkom in dit aangename hoekje van het forum! Prachtige aanwinst
Hele mooie keuze! Welkom in het mooiste topic van het forum en geniet van je aanwinst
Prachtig, gefeliciteerd!
en bam, mooie opening in de GS hoek zo!
Gefeliciteerd met deze aanwinst!
Lekkere binnenkomer inderdaad! Heel gaaf!
Bedankt voor alle toffe reacties!
Ik ben overigens uitstekend geholpen bij Eugène van Baal in Nijmegen. Ook een mooi taupe leren bandje erbij gekregen, als ik straks op vakantie ga zal ik die hier tentoonstellen.
Nu natuurlijk de smaak te pakken, ik heb nog een âbeaterâ horloge met zwarte of donkere plaat nodig; maar daar is een citizen chronomaster misschien ook voor geschikt. al is de hierboven geplaatste GS GMT ook een prachtige âtoolwatchâ, en die hebben ze toevallig pre-owned liggen bij EugèneâŚ