Laat je Grand Seiko zien IX

Mooi!

1 like

37 likes

Op een matte nubuck

31 likes

vind m toch ietsjes mooier dan een explorer.

31 likes

Ik ook :+1:

2 likes

29 likes

Niet van mij, maar voor het maken van foto’s te leen. De uitdaging was om de Lake Suwa wijzerplaat goed uit te laten komen. Viel helemaal niet mee maar ik ben toch best tevreden over het resultaat.

38 likes

Tweede foto is mooi, en mooi beeld ook van de plaat😍

1 like

Mooie foto’s hoor. Maar op de eerste en derde foto zie je toch juist helemaal geen relief op de wijzerplaat? Hij lijkt wel volledig vlak. Dus mooie foto’s, maar het doel van het goed laten uitkomen van de lake suwa wijzerplaat lijkt mij niet helemaal gelukt toch?

3 likes

Als eigenaar van het horloge reageer ik maar even :grin:

Maar ik vind het juist schitterend hoe in de foto’s beide “karakters” van het horloge terug komen.

Dat is juist gaaf en naar mijn idee ook precies hoe ik het horloge in het echt ook ervaar.
In bepaald licht mooi vlak en het volgende moment…

Ik ben in ieder geval zeer content met de foto’s van @malus65 want ik krijg dat ding met geen mogelijkheid normaal op de foto :joy:

3 likes

Hierop komt de plaat optimaal tot z’n recht vind ik.

41 likes

Echt zo gaaf deze plaat. Een tijdje geleden omgehad bij Van Willegen in Den Haag en ik was op slag verliefd. Moest mezelf echt bedwingen om hem te laten liggen. In het echt zo gaaf, dat is op foto’s en video’s eigenlijk bijna niet vast te leggen.

1 like

Wat is dat? Mooi!

2 likes

9581-7020 SBGS009

2 likes

33 likes

Prachtige combi met die olijfgroene band :+1:

1 like

Een foto van een wat morsige GS, zie ik nu

30 likes

Eerste post hier, ik mag nu ook mee doen :jp:

45 likes