Mooie combi zo
Past goed bij dit model!
Staat er goed op!
Dank heren! Ik ben ook tevreden, (licht)grijze wijzerplaten zijn altijd een beetje zoeken
Ik heb de NATO afgezworen vanwege ‘te casual’ maar dit staat niet gek Heb de 339 afgelopen vakantie op een rondslingerende GL831 van Uncle Seiko gedragen - geen foto van helaas. Desalniettemin aanbevelenswaardig, hoewel de balans door het gewicht een beetje zoek is.
Dank je! Het staat het horloge, in mijn ogen, ook goed.
Dit is trouwens ook een US Nato. Op rubber heb ik hem ook gehad, maar bij warm weer draagt hij lekkerder op een Nato.
Echt een gaaf stuk! Een MN band zou hem ook mooi staan denk ik, dan heb je nato flap direct niet meer ook
Kleurtjes genoeg, maar iets dergelijks:
Zou niet mijn eerste keus zijn bij GS, maar hoie langer ik er naar kijk…mooi hoor!
Thanks gents!
Wil ik inderdaad ook nog proberen.
Die nato flap vind ik persoonlijk wel cool.
Wat een prachtige combinatie zo, de klasse straalt er vanaf! Word er hebberig van
Die SBGY’s zijn inderdaad wel waanzinnig elegant! Ik kan ze alleen maar aanraden
De NA net binnengekregen. Even zitten kloten om de band goed te krijgen maar nu eindelijk om de pols!
Snaarstrak Prachtig!
Heel mooi! Gefeliciteerd
Heel mooi! Geniet ervan
nice, van welk merk is dat bandje? (sorry ik quote de verkeerde persoon, de vraag is voor illewoare)
Ik gok Delugs
Correct! Het is een Boreal Green matte alligator