Zeer smaakvolle combinatie Jasper
Niet voor niks zijn zwarte crocobanden klassiekers
Edit: ik zie nu dat dit waarschijnlijk groen is, wel zeer donkergroen dan? In elk geval prachtig
Het is eigenlijk een donkergroene
Haha ik las het net te laat. Ben ook licht kleurenblind volgens mij…
Anyway, het staat echt bijzonder goed!
? Ziet er bij mij toch vrij blauwgrijs uit!
Maar goed, donkergroen dus, dapper!
Ik neem morgen nog een foto met beter licht
Mooi!
Waar is het bandje van als ik vragen mag?
Edit: Nvm ik lees het al hierboven, ik was te snel/lui
Heerlijk! Deze wijzerplaat is in elk licht weer anders. Erg mooi hoe het Iwate patroon langzaam zichtbaar wordt in het licht.
Heel mooi met dat rode accent ook erbij!
Bij deze nog een paar shots! Het komt op de foto’s inderdaad grijs over, maar er zit een groene schijn in dus
Zijn blauw broertje is ook prachtig
Zeker! En ook enige twijfel gehad om die te nemen. Ik heb alleen al een paar blauwe wijzerplaten in mijn collectie en wilde iets anders. De witte variant heb ik ook nog gepast, maar dat vond ik weer iets te veel op mijn Shunbun lijken. Ik wilde geen twee lichte platen Grand Seiko’s.
Daarom de keuze voor de zwarte gemaakt. Die rode accenten vind ik erg mooi en rood was ook iets wat ik nog niet had in mijn collectie. Ik zat ook al langer te kijken naar horloges met rode details omdat ik dat op één of andere manier gewoon heel mooi vind bij zo’n zwarte wijzerplaat.
Leuk, ik denk wel dat de structuur van de iwate plaat beter zichtbaar is op het blauwe variant …
Toen ik destijds op het punt stond om de blauwe te kopen heb ik ook getwijfeld tussen blauw en zwart
En dat rode accent op een zwarte plaat, dat hebben we gemeen, dat ziet er gewoon goed uit
Yep, van een andere knappe moeder dan
Als je het heel plat bekijkt is Quartz superieur aan al het andere. Het is nauwkeuriger, goedkoper in onderhoud en aanschaf, meestal platter vanwege het uurwerk en doet het altijd (tenzij je de batterij na +/- 2 jaar niet vervangt )
Begrijp me niet verkeerd, ben dol op handopwinders en automaten maar Quartz is vaak ondergewaardeerd.
Dat is een waarheid als een Koe.