Laat je Grand Seiko zien IX

Het spijt me, geef mij de oude maar. Sorry man. :pensive::pray:

Quick release springbars, het is zo gepiept. Maar ik vind 'm wel goed zo eerlijk gezegd. Het is de eerste alligator strap die ik mooi vind, kudo’s aan Delugs hiervoor! :+1:

Top! Is dit een DeLugs toevallig?

1 like

Dank!

:wink:

1 like

Schitterend spul, ik heb dezelfde, ook deze kleur. Echt topbanden.

2 likes

Inderdaad. Het kost wat, maar ze zijn fenomenaal mooi :+1:

Voor de liefhebbers: van 17-20 mei is het spring sale, 20% korting :wink:

2 likes

Ik denk niet dat er veel is wat hieraan kan tippen. Ja kost wat maar is ook echt top.

1 like

Vandaag een andere nato geprobeerd gezien het succes van gister.

25 likes

Heb je ook wel een een Molequin alligator bandje gehad of vergeleken met de Delugs? Ik heb een paar Molequin bandjes waar ik heel erg tevreden over ben maar die zijn 50% duurder dus een evengoed alternatief zou mooi zijn

1 like

Ik heb 3 jaar geleden een Molequin zwarte alligator gekocht en ik vond hem net wat minder premium. Het leer leek me wat dunner en de lug kant rond de springbar was minder strak afgewerkt. Maar goed, dat is alweer 3 jaar geleden natuurlijk :blush:

IMG_7525

Als ik moest kiezen, geef mij de Delugs maar. En al zeker als die goedkoper is. Je moet wel de btw er nog bijrekenen natuurlijk.

1 like

Mooie aanwinst! Ik heb de witte versie gehad en door dit soort foto’s ben ik weer eens naar een GS met donkere plaat gaan kijken.

Hier ben ik voorlopig op uitgekomen:

Hij is wat dik en op het forum is ie nauwelijks aanwezig volgens mij, maar mij spreekt het wel aan.

38 likes

Heel mooi! :+1:

1 like

En een mooie macro video van de gekartelde hour marker

32 likes

Tof vastgelegd!

1 like

En het blijft een risico om een exotische leren band te importeren.

1 like

Dank je wel! Ik vind de markers zo gaaf :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Prachtig, de SBGA105 blijft ondergewaardeerd. Met de SBGA103 is dit een unieke interpretatie van de 57GS, heel anders dan de SBGV009 en SBGV011 die tegelijkertijd in 2014 zijn uitgebracht. Allemaal limited editions. Maar de spring drive SBGA103 en SBGA105 (en de platina SBGA107) kasten hebben veel meer vlakjes / brushings dan de quartz versies.

2 likes

[quote=“amusicar, post:3297, topic:467776”]
Prachtig, de SBGA105
[/quote ]

Dank je. Helemaal mee eens :star_struck:

1 like

Weer even spammen!

28 likes

Ik heb een nieuwe favoriet…onbetaalbaar uiteraard. Maar wat mooi zeg! :ok_hand:

Edit : 60k dus :rofl::see_no_evil:

26 likes