Goede smaakš«¶
Voor jou onbetaalbaar bedoel je waarschijnlijkā¦
Een mini NA-post
Enkele weken geleden ben ik een dagje naar Antwerpen gegaan om mijn droomhorloges te bekijken. Veel tabbladen op mijn telefoon, en soms verruilde er eentje van plek. Ons 5-jarig huwelijk zat eraan te komen, en wat zou het mooi zijn om dat (naast een nachtje weg natuurlijk) te vieren met een feestje om de pols!
Eerste stop was JLC: de Master Control Calendar met zilveren wijzerplaat en bruin leren band. Op voorhand al buiten budget, maar even passen kan altijd. Prachtig horloge (en boutique!).
Enkele deuren verderop bevond zich de IWC-boutique: daarvan had ik de Portugieser bovenaan mijn lijstje staan. En dan specifiek de panda op blauw rubberen strap. Ontzettend mooi, maar gaf nog niet het wauw-gevoel waar ik op hoopte.
Aan het einde van de straat zat TenSen: de multibrand boutique. Een groene Speedmaster '57 omgehad. Erg mooi en comfortabel, maar leek toch net teveel op mijn normale Speedmaster. Een CK859 vond ik te zilver en weinig indrukwekkend. En toen kwam het andere horloge uit mijn top 2: de Grand Seiko SBGY007 Omiwatari. Direct verliefd⦠Zo ontzettend mooi en stijlvol. De lichtblauwen dial is waanzinnig in combinatie met de gepolijste indices. De blauwe zwevende secondewijzer maakt het af.
De achterkant is even mooi. Zelfs het gevoel van opwinden is Japanse perfectie: met de juiste weerstand en een harde stop aan het einde.
Op weg naar huis nog even nagedacht over wat ik allemaal gezien had, maar er was maar ƩƩn horloge dat zoveel indruk gemaakt had. Afgelopen zaterdag was het dan zover
Congrats!
Heerlijk! Mooie keuze
mijn eindstation qua Grand Seiko, maar de reis is nog niet afgelopen
Grootse keuze! Gefeliciteerd met je meer dan prachtige aanwinst! (schrijf ik als bevooroordeeld Omiwatari bezitter)
Gefeliciteerd! Heel mooi!
Van harte, prachtig! Veel plezier er mee!
Prachtig! Gefeliciteerd
Gefeliciteerd! Prachtig, zoals altijd, de Omiwatari. In al het geweld van de Evolution 9 releases blijft dit ƩƩn van mān favoriete Grand Seiko kast ontwerpen.
Fantastisch, gefeliciteerd!
ja, deze Omiwatari speelt al langer door mijn hoofd, wellicht als een momentum om een 5 jarig traject af te sluiten en een nieuwe Rik2.0 te vieren
wel even wat andere stukken verkopen dan, maar ook weer geen haast
Heel mooi! Proficiat
Heb je ze bij Tensen kunnen kopen?
Subliem. Gaat ze blijven?
Gefeliciteerd!.
Wat een bakbeest deze op jouw pols.
Ik denk het wel!
De chrono plaat en lederen band doen hem een stuk beter dragen dan de titanium rammelband. Hij is groot, maar zeker niet te groot (vind ik nu)
Nou je weet hoe ik daarover denkā¦
Pest mij niet zo.