Fijn te lezen dat ze gaat blijven. Is een verrijking voor het forum, dit horloge.
Fijn te lezen dat ze gaat blijven. Is een verrijking voor het forum, dit horloge.
Weg ermeeā¦je hebt nu wel lang genoeg getwijfeld. Datā¦of vanaf nu iedere dag langs de Mac.
Bijzonder stukje techniek!
De rest van de arm maakt een hoop goed
Nee, bij Schaap en Citroen dichterbij huis. Daar ook een mooi horloge voor mijn vrouw uitgezocht
Gefeliciteerd met deze pracht
Ik vind het heel dapper dat je de chrono-gmt gekocht hebt, met dat je de gewone time-date-only al groot vond. Ik vind het nog steeds een prachtige kast. Deze zal ook wel wat dikker zijn dan de time-date-only toch?
Ik wil jullie een vraag voorleggen. Ik heb mijn SBGW252 te koop staan op Chrono24. Er zijn 32 volgers en ik heb twee reacties gehad, maar hij raakt niet verkocht. Nu heb ik in de titel en in de tekst āunpolishedā opgenomen. Ik zie dat als een voordeel omdat ik mijn Grand Seikoās liefst zo scherp mogelijk heb. Liever een paar spoortjes en scherp dan weggepolijst en afgerond.
Maar ik dacht, misschien zien shoppers op Chrono24 de term āunpolishedā wel als een negatieve associatie, en kan ik beter zonder dergelijke termen adverteren? Wat denken jullie?
Ja, hij is 2.5mm dikker. 16.8 totaal.
Ik ga even zien hoe hij bevalt. Door de subdials vind ik hem beter in balans dan de time only 403.
Wijzerplaat en uurwerk zijn het fantastisch
Ik zou het niet vermelden. In de beschrijving van de staat wel. Maar niet in de hoofdtitel.
Nu vermeldt je in totaal drie keer dat het horloge niet gepolijst is, misschien is dat wat te vaak?
Een keertje vermelden in de omschrijving over de algemene staat lijkt me voldoende, want op de fotoās ziet het er wel supergaaf uit!
Ik kan de hoofdtitel volgens mij helaas niet meer veranderen.
Ik zal eens naar de beschrijving kijken, misschien kan het daar uit.
Ik heb hem de status āgoedā gegeven, alhoewel ik zeker weet dat vele aanbieders hem een āzeer goedā zouden geven.
Kwestie van geduld, een beetje koper kijkt hier echt wel doorheen en stelt vragen bij serieuze belangstelling.
Ik weet niet sinds wanneer ie te koop staat maar mijn recente ervaringen zijn dat de markt redelijk op zijn gat ligt en je veel minder snel iets kwijt raakt.
Dat denk ik ook wel. Het is nu eenmaal een specifiek stuk, die geen gigantisch publiek heeft vrees ik.
Ik vind hem prachtig overigens en voor een gouden kast zou ik wel āzeer goedā durven zeggen qua staat. Of merk ik een beetje verkleuring aan de bovenste lugs, wat hem op āgoedā zet dan?
Telkens ik hem zie passeren, kriebelt het wel een beetje. Maar mijn prioriteiten liggen nu elders helaas
Underselling is altijd goed, de tekst is te lang en te veel nadruk op iets wat er niet is, het polishing, vertel wat er wel is, en zorg voor een foto met de originele band.
Er zit wat aanslag op, maar dat poets ik er juist niet af, hij is weinig gedragen.
Alle fotoās op Chrono24 zijn met de originele band.
Ja dat denk ik ook.
De uitslag:
Dus toch best wat twijfel nog. En die ene die āik koop hem van jeā heeft geklikt, wil die zich melden? Ik had niet aangevinkt dat je kon zien wie wat gestemd heeft, en ik wil hem graag een tikkie sturen