Laat je Grand Seiko zien IX

Wijzerplaat en uurwerk idd prachtig :heart_eyes:

Kast en band wat saai?

Wat aan de dikke kant en band niet heel makkelijk af te stellen. Voor de recht prachtige horloge

1 like

Ah! De SBGA465 Kirazuri! Ik mis hem wel eens, moet ik bekennen.

Plaatje voor de sfeer:

Of ik 'm achteraf in had moeten ruilen op een Santos? Tja. Ik moet tegenwoordig heel veel mentale moeite doen om iets te dragen waar geen Grand Seiko op staat, dus ik ben daar niet zo zeker van. :slight_smile: De Shunbun maakt veel goed, het moet gezegd, maar dit contrast en die mooie discrete geprinte power reserve… Het jeukt wel eens.

14 likes

Schaamteloze plug van de enige Grand Seiko met 8-puntige ster (eigenlijk geen ster, maar een kompasroos) op het forum. En gisteren nog om mijn pols:

23 likes

Heel mooi!
Deze was mijn eerste live real-life ervaring op de pols met GS. De verkoopster vertelde me dat dit een Snowflake was, en ik wist toen niet beter. :face_with_peeking_eye: :smirk:
Ondertussen veel ingelezen… en hij staat op mijn wishlist. Oftewel de GMT variant, de SBGE279

Pro/con analyse is nog bezig :smile:

8 likes

Beide prachtig :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

My one and only GS.

25 likes

Oh wat mooi! Een Springdrive zonder power reserve meter vind ik het mooist.

1 like

Ideaal, hoef je in de ochtend alleen even achterop te kijken of je moet opwinden.

2 likes

Mooi, de Omiwatari! Bij Van Willegen gekocht?

1 like

:heart_eyes::heart_eyes:wat een topper

1 like

Not my finest work :grin:

16 likes

Prachtige Grand Seiko! Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst.

1 like

Maar één woord voor: Prachtig! :heart_eyes:

1 like

Gefeliciteerd, echt een plaatje :heart_eyes:

1 like

Schitterend! Congrats :ok_hand:

1 like

Gaaf! Gefeliciteerd! Heb 'm gisteren weer gedragen. Kriebelt elke keer weer. Denk dan onwillekeurig: een 2e GS is geen gek idee… :thinking::face_with_hand_over_mouth::wink:

1 like

Het eerste (onvermijdelijke) haarlijntje/krasje zit erop.

Ik omarm het.

33 likes

Dan geef

Dan geef je je GS de zo welverdiende liefde van het dragen en genieten :pray:

2 likes