Laat je Grand Seiko zien IX

Eigenlijk wel fraai zo die cleane wijzerplaat zonder allerlei teksten erop!

2 likes

Sterkte

3 likes

Wat wel als ik vragen mag?

2 likes

ik time mn GS hier wel eens mee en na 5 maanden nog steeds haarfijn op de seconde gelijk. Krijg er elke keer weer een kick van !

2 likes

Een jaar in bezit, minder dan een seconde afwijking. Love it.

2 likes

Zoals je je GS zelf ziet:

Zoals de meeste mensen je GS zien:

33 likes

Die blijft erg mooi!

1 like

Dankjewel! Blijf dit zelf een fantastische heruitgave vinden. Vintage uiterlijk en moderne technologie, voor mij een ideale combinatie :smile:

Vandaag nieuw uit de doos. Blijf er naar kijken :sunglasses:

47 likes

Unieke wijzerplaat! Heel bijzonder :+1:

1 like

Schitterend! Gefeliciteerd :clinking_glasses:

1 like

34 likes

Echt heel tof!

1 like

Proficiat met deze prachtige GS! Deze horloges eisen inderdaad wel wat tijd van je om er van te genieten. En wanneer je de macro-lens bovenhaalt nog veel meer :face_with_monocle: :star_struck:

1 like

Eindelijk zomer, dus heerlijk genieten van deze zomerse topper :blush:

Al blijft de twijfel om te upgraden naar de slgh019 :thinking:

52 likes

Bij twijfel altijd doen :wink:

4 likes

:joy:

Het is dat die 3-4 keer zoveel kost en quartz heeft wel een zorgeloos kantje :blush:

4 likes

Doen!
Die is toch wel next level hoor. En ik vind het de mooiste van de Evo9 collectie

1 like

Akkoord! En het zal er ongetwijfeld wel van komen. Eens het zaadje geplant… :wink:

1 like

Niet doen. Die gaat minder comfortabel en zorgeloos zijn, terwijl de uurwijzer en indice op twaalf gewoon belachelijk buitenproportioneel en zelfs best lelijk zijn.

En geen lume meer. En het kost je een klauw met geld. Oh, en je krijgt een lomp brede bandaanzet. Brrrr. Evolution 9 blijft me een doorn in het oog.

Ik voel het niet.

1 like