Shinen in de zon
Inderdaad, het duidt op een nog nauwkeuriger exemplaar.
Ik heb er enkel met sterretjes
Die was en is nog steeds heel mooi inderdaad
Ik stuur GS9 wel even een berichtje we willen een event met onze leden van HF
Ook geen straf toch?
Mooie diepe kleur!
Ja, dus iedereen die een GS kocht nadat het merk op zichzelf ging staan en het dubbele logo liet vallen.
Seiko - Grand Seiko wijzerplaten kun je, eenmaal binnen, wel registreren, maar lid zijn van de club lukt alleen met een moderne aanschaf. Overigens heb je bij elk horloge wat je daar aan je verzameling toe wilt voegen een scan nodig van hetzij de rekening, hetzij de garantiekaart.
Hee! Heb jij 'm gescoord? Gefeliciteerd! En welkom.
Prachtige Grand Seiko!
Wijzerplaat en uurwerk idd prachtig
Kast en band wat saai?
Wat aan de dikke kant en band niet heel makkelijk af te stellen. Voor de recht prachtige horloge
Ah! De SBGA465 Kirazuri! Ik mis hem wel eens, moet ik bekennen.
Plaatje voor de sfeer:
Of ik 'm achteraf in had moeten ruilen op een Santos? Tja. Ik moet tegenwoordig heel veel mentale moeite doen om iets te dragen waar geen Grand Seiko op staat, dus ik ben daar niet zo zeker van. De Shunbun maakt veel goed, het moet gezegd, maar dit contrast en die mooie discrete geprinte power reserve… Het jeukt wel eens.
Schaamteloze plug van de enige Grand Seiko met 8-puntige ster (eigenlijk geen ster, maar een kompasroos) op het forum. En gisteren nog om mijn pols:
Heel mooi!
Deze was mijn eerste live real-life ervaring op de pols met GS. De verkoopster vertelde me dat dit een Snowflake was, en ik wist toen niet beter.
Ondertussen veel ingelezen… en hij staat op mijn wishlist. Oftewel de GMT variant, de SBGE279
Pro/con analyse is nog bezig

Beide prachtig