Eentje gevonden?
Ik heb nu lijntje met een preferred supplier in Japan, eens kijken waar die mee komt…
Dan zou ik inderdaad niet meer in juni gaan. Blij dat we hier gewoon alle 12 de maanden van een WC gebruik kunnen maken.
Geen wonder, ding is 2mm dunner dan een Explorer.
Ervaring leert dat ze hier (‘ruraal’ China, middelgrote provinciestad met ~10.000.000 inwoners) het jaar rond in een gat in de grond schijten. Dus best het jaar rond vermijden. Dank voor de eye-opener
Ik lees net van een GS club.
Je moet je GS echter zelf bij een AD of in een boutique gekocht hebben en na maart 2017 (wtf). Bovendien in 1 van de opgegeven Europese landen.
Ik val dus af. De mijne is van april 2016 en niet door mij zelf aangekocht.
Beetje raar dat ze het in (aankoop) regio’s verdeeld hebben.
Dat is niet zo vreemd, want GS Japan, Azië, Europa en USA zijn aparte entiteiten.
Apart om daar onderscheid in te maken. Toch heel wat liefhebbers die voor de Seiko benaming (pre 2017) kiezen om diverse redenen oa. minder opvallend. Niet echt fair dus.
Verder kan ik wel lid worden dus ga het misschien eens bekijken.
When free Spring Drive goodie?
Dat door jezelf aangekocht is geen harde eis. Ik heb een SBGA469 gebruikt overgenomen van iemand die het horloge had geregistreerd, en vervolgens de registratie na verkoop ongedaan heeft laten maken. In eerste instantie werd mijn verzoek afgewezen omdat deregistratie nog niet was verwerkt, maar na half jaar radiostilte en teleurgestelde reminder van mij naar de conciërge, werd ik spoorslags toegelaten tot de club. Geen idee wat ik eraan heb, misschien een lint aan de rouwkrans wanneer ik ben bevorderd tot heerlijkheid, want tot nu toe geen communicatie vanuit GS. Iets wat de vorige eigenaar overigens al aangaf, die is al jaren lid en nooit iets vernomen…
Mwoah, je mist niets hoor. Helemaal niets. Ik ben lid van de GS club Europa, maar het leidt een slapend bestaan. Heel af en toe een mailtje met een nieuwe release en dan ook nog nadat alle Hodinkees en Fratello’s van deze wereld de release al wereldkundig hebben gemaakt.
Kijk, dan laat ik het schieten.
Heel fraai!
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst en prachtige Grand Seiko!