Laat je Grand Seiko zien IX

De 44GS kast is heel mooi en dun in de quartz variant. Genieten maar! :ok_hand:

4 likes

Mocht hij achter een PC / Desktop zitten:

• Sleur en pleur werkt ook gewoon vanuit je foto applicatie, desktop, explorer of finder.
  • Direct een link posten naar iets wat vanaf een CDN server kan worden getoond wil ook.

De band is eigenlijk net te groot maar het geheel blijft mooi op de pols liggen door de brede kast (zoals een turtle)

1 like

iemand die van zijn Skyflake af wil?

27 likes

@CarWatch staat wel open voor suggesties dacht ik :wink:

2 likes

kijk!

Dibs als jij hem weer verkoopt dan :sweat_smile: . Er staat ook eentje op mijn wishlist maar nu nog net even niet :wink:

2 likes

[quote=“PB87, post:3624, topic:467776, full:true”]
Als je bij het maken van een bericht klikt op het icoontje wat @Anthony heeft omcirkeld, kun je kiezen waar de foto vanaf geüpload mag worden.

Vanuit daar kun je bijvoorbeeld je telefoon album kiezen en dan de juiste foto('s) selecteren.

Ohja, ik zie dat dit je derde post is… welkom .

Dank je. Deze melding krijg ik continue;

Er is een fout opgetreden: Sorry, je kunt geen media-items insluiten in een bericht.

een mooi avondzonnetje :blush:

36 likes

Ok nog eentje dan:

Dat zware gevoel van goud om de pols maakt hem ook bijzonder. En de massief gouden achterkant met solide GS leeuw embleem in het midden is in een tijdperk met glazen achterkanten ook speciaal.

35 likes

Gefeliciteerd met de prachtige nieuwe aanwinst!

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

:ok_hand:

1 like

34 likes

36 likes

Als piloot moeten de tijden altijd nauwkeurig zijn, wat is preciezer dan de 9F quarts van GS.

42 likes

Tegen al mijn regels in me laten verleiden om tóch in juni maar de Oost te reizen waardoor ik nu met 37°C en 92% luchtvochtigheid in een regenachtig Changsha zit :hot_face: Weet gelukkig wel precies hoe laat het is :slightly_smiling_face:

44 likes

Gefeliciteerd! Mooi!

1 like

:heart_eyes::+1:

1 like

Een Citizen 0100. :slight_smile:

Altijd nog beter dan hier.

Klassiekertje, de SBGV225. Volgens mij één van de eerste nieuw logo releases, als ik het me goed herinner. 9F82 toch? En met dopje.

Gefeliciteerd!

2 likes