ik time mn GS hier wel eens mee en na 5 maanden nog steeds haarfijn op de seconde gelijk. Krijg er elke keer weer een kick van !
Die blijft erg mooi!
Dankjewel! Blijf dit zelf een fantastische heruitgave vinden. Vintage uiterlijk en moderne technologie, voor mij een ideale combinatie
Unieke wijzerplaat! Heel bijzonder
Schitterend! Gefeliciteerd
Echt heel tof!
Proficiat met deze prachtige GS! Deze horloges eisen inderdaad wel wat tijd van je om er van te genieten. En wanneer je de macro-lens bovenhaalt nog veel meer
Eindelijk zomer, dus heerlijk genieten van deze zomerse topper
Al blijft de twijfel om te upgraden naar de slgh019
Bij twijfel altijd doen
Het is dat die 3-4 keer zoveel kost en quartz heeft wel een zorgeloos kantje
Doen!
Die is toch wel next level hoor. En ik vind het de mooiste van de Evo9 collectie
Akkoord! En het zal er ongetwijfeld wel van komen. Eens het zaadje geplant…
Niet doen. Die gaat minder comfortabel en zorgeloos zijn, terwijl de uurwijzer en indice op twaalf gewoon belachelijk buitenproportioneel en zelfs best lelijk zijn.
En geen lume meer. En het kost je een klauw met geld. Oh, en je krijgt een lomp brede bandaanzet. Brrrr. Evolution 9 blijft me een doorn in het oog.
Ik voel het niet.
Ik zat ook in jouw kamp, dus ik begrijp vanwaar het komt. Ik vond ze vooral wat zwaar, tot ik vorig jaar een Night Birch in titanium gepast had. Alle puzzelstukjes vielen in elkaar dan.
Samengevat: ze zijn heerlijk comfortabel door de dunnere kasten met platte casebacks en de brede band past bij de bredere wijzers en markers, alle details komen mooi samen in het echt. Heb je al eens eentje gepast? Op foto zit je altijd met een loupe op de details, maar dat is nooit hoe je een horloge ervaart is om de pols.
Ik merk dat ik de gepolijste kasten van GS als “sporthorloge” niet zo goed trek. De moderne 44GS is het mooiste voorbeeld. De titanium 62GS is al beter, maar de bolle achterkant vond ik een afknapper. De band komt teveel van de pols af erdoor. Zie foto:
De E9 lost dit helemaal op en zit als gegoten. En de bandaanzet is uiteindelijk maar 1mm breder dan de sbga413/415. Maar goed, persoonlijke voorkeuren allemaal uiteraard.
Over de lume en de prijs heb je gelijk, geen discussie mogelijk. Vooral dat laatste houdt me wel tegen… eigenlijk zou er al iets meer moeten vertrekken en daar heb ik momenteel nog geen zin in. We zien wel dus
Hieronder nog een paar matige foto’s van de pasbeurt van de Night Birch. De sluiting valt niet meer over de band maar meer erin, een leuke verbetering tov de oudere sluiting. Kleine details maken het horloge
Ook de champagne versie is fantastisch. De SBGN011 en 013 zijn wat mij betreft ondergewaardeerd, zowel hier als op het wijde internet.
Dat is natuurlijk prachtig. Een groot goed. Neemt niet weg dat ik ze niet mooi vind. Ik heb de White Birches allebei gepast en gezien, het laat me koud.
Als ze in de Elegance lijn een tikje platter werden zou dat natuurlijk mooi zijn.