Laat je Grand Seiko zien IX

Gelukkig is er voor ieder wat wils, want mij laat de white birch absoluut niet koud :slight_smile:
Ook de zwarte wijzerplaat titanium automaat vond ik fantastisch, maar ik kon het prijsverschil van duizenden euros niet verantwoorden (ene was pre-owned, de ander niet)

19 likes

Dit is mijn eerste G.S.en ook nog Quartz maar ga het merk steeds meer waarderen, en dat komt mede door de mooie foto’s die hier geplaatst worden. Ook door de perfectie van afwerking door Grand Seiko zou het maar zo kunnen dat er meer volgen.

2 likes

25 likes

Dan mag het :wink: .

Ja, het is een kwaaltje van de vorige generatie uurwerken. Robuust en betrouwbaar, maar aan de dikke kant. Maar in de elegance lijn stoort het me minder, die ronde kasten komen er mooier mee weg vind ik.

Heel mooi! De wijzerplaat van de Night Birch vond ik ook wat somber, dat doet die van jou een stuk beter! Als die titanium was, zou ik het heel moeilijk hebben tussen de SLGH en de SD White Birch :slight_smile:

1 like

D

24 likes

Fu…k…g kleine vijsjes in die banden zeg.

5 likes

Zit eens even door het archief te scrollen…

Het begon allemaal met een SBGX297 waar ik geen foto’s meer van heb.
Vervolgens de zielloze GS-en ontdekt:

En inmiddels alweer een tijdje deze in de collectie:

Maar een is geen dus als we eruit komen deze binnenkort ook toevoegen:

Die laatste twee zijn niet mijn foto’s wat betekent dat ik het cameraspul ook uit de mottenballen moet gaan halen. Brace yourselves, hands-ons dingen in het verschiet.

43 likes

Alweer bijna 2 jaar :wink:

24 likes

Ik vind met name de laatste prachtig. Welke is dit?

1 like
4 likes

:+1:

1 like

Mag eindelijk weer meedoen
Samtos eruit en Pink Snowflake Limited erin

49 likes

Gefeliciteerd! Geniet er van!

23 likes

Ietjes scherper vandaag en niet vol in de zon
Wijzerplaat fantastisch
Moet nog wennen aan titanium: zowel (gebrek aan) gewicht als donkere kleur

29 likes

Mooie gedurfde keuze. Ik heb de witte omgehad en miste het gewicht ook. Grappig genoeg is het gewicht nu 1 van de redenen dat ik hem heel graag wil hebben. Mooi om te zien hoeveel verschillende kleuren roze de wijzerplaat heeft. Geniet ervan.

Inderdaad “out of the box” kleur keuze omdat het echt roze is en niet het zalmroze/oudroze zoals we dat kennen

Godzilla op Ti :+1:

35 likes

Waw! Zo donker zag ik de wijzerplaat van deze nog niet.

Vandaag komt mijn Omiwatari binnen uit Japan

maar dan zonder de croco band, die wordt apart verstuurd. Bij het verzenden van horloges moet je blijkbaar het materiaal van de band benoemen, krokodil in dit geval en dat is dan weer gedoe met beschermde dieren. Als je een losse band verstuurd is dat blijkbaar niet aan de orde?

43 likes