Laat je Grand Seiko zien IX

Heerlijk die Omiwatari. Geniet ervan! :+1:

Mijn keuze zou een Delugs Shell Cordovan Navy met de mooie blauwe stikking. Deze dus:

30 likes

Ik hou hem in gedachte :white_check_mark:

Ooo ik dacht veel meer.

Zwart of erg donkerblauw croco of saffiano zou het goed doen, denk ik. Plat, dus zonder padding in het midden

3 likes

Prachtig :heart_eyes: Gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

De OEM zwarte croco is nog onderweg, wellicht is dat gewoon prima

2 likes

Kunst! Gefeliciteerd!

1 like

Vriend Ko zijn magie laten toepassen. Lichtkleur struisje ofzo.

2 likes

Ik heb er in al die jaren nog nooit problemen mee gehad. Maar in Japan zijn de meeste verkopers uiterst voorzichtig en strikt.

Veel plezier met deze. De Omiwatari is wel een van de mooiste modellen vind ik. De 013 (witte) is net iets gemakkelijker met bandjes swappen.

3 likes

:point_up_2:

Prachtig! :ok_hand:

1 like

Sorry he mannen maar ik ben blij. :smiling_face:

31 likes

Heel gaaf op die stalen band! :fire:

2 likes

En met reden. Prachtig :heart_eyes:

2 likes

@GMTplus1 Ik heb je al een tijdje horen zeggen dat je hier op zat te azen. Maar daar istie dan! Gefeliciteerd. Ik ken je niet, maar zelfs ik heb een glimlachje voor je op mn gezicht staan.

4 likes

:smile: :ok_hand:

3 likes

Prachtig! Gefeliciteerd met deze meer dan mooie GS! Hier ga je ongekend veel plezier van hebben. Weet een beetje hoe het is om er één te dragen…

2 likes

Er was eens die Nederlander die de rose gouden met groene wijzerplaat verkocht via Chrono. Bij hem had de douane de alligator band inclusief rose gouden vouwsluiting van het horloge gehaald. Dan ben je niet alleen je OEM band kwijt, maar ook je dure vouwsluiting.

Toen ik mijn gouden sbgw252 + alligator GS kocht in Singapore heb ik de alligator band ook apart laten versturen van het horloge en de sluiting. Ik wilde geen risico lopen.

2 likes

GS vouwsluitingen zijn toch ruk en is het eerste wat je vervangt :crazy_face:

2 likes

Ik vind de vouwsluiting wel ok :joy: niet overdreven dik…

De mijne had gelukkig geen vouwsluiting, maar een gouden vintage style Seiko gesp. Die wil je ook niet ontvreemd hebben :slight_smile:

18 likes