Heerlijk die Omiwatari. Geniet ervan!
Mijn keuze zou een Delugs Shell Cordovan Navy met de mooie blauwe stikking. Deze dus:
Heerlijk die Omiwatari. Geniet ervan!
Mijn keuze zou een Delugs Shell Cordovan Navy met de mooie blauwe stikking. Deze dus:
Ik hou hem in gedachte
Ooo ik dacht veel meer.
Zwart of erg donkerblauw croco of saffiano zou het goed doen, denk ik. Plat, dus zonder padding in het midden
Prachtig Gefeliciteerd
De OEM zwarte croco is nog onderweg, wellicht is dat gewoon prima
Kunst! Gefeliciteerd!
Vriend Ko zijn magie laten toepassen. Lichtkleur struisje ofzo.
Ik heb er in al die jaren nog nooit problemen mee gehad. Maar in Japan zijn de meeste verkopers uiterst voorzichtig en strikt.
Veel plezier met deze. De Omiwatari is wel een van de mooiste modellen vind ik. De 013 (witte) is net iets gemakkelijker met bandjes swappen.
Prachtig!
Heel gaaf op die stalen band!
En met reden. Prachtig
@GMTplus1 Ik heb je al een tijdje horen zeggen dat je hier op zat te azen. Maar daar istie dan! Gefeliciteerd. Ik ken je niet, maar zelfs ik heb een glimlachje voor je op mn gezicht staan.
Prachtig! Gefeliciteerd met deze meer dan mooie GS! Hier ga je ongekend veel plezier van hebben. Weet een beetje hoe het is om er één te dragen…
Er was eens die Nederlander die de rose gouden met groene wijzerplaat verkocht via Chrono. Bij hem had de douane de alligator band inclusief rose gouden vouwsluiting van het horloge gehaald. Dan ben je niet alleen je OEM band kwijt, maar ook je dure vouwsluiting.
Toen ik mijn gouden sbgw252 + alligator GS kocht in Singapore heb ik de alligator band ook apart laten versturen van het horloge en de sluiting. Ik wilde geen risico lopen.
GS vouwsluitingen zijn toch ruk en is het eerste wat je vervangt
Ik vind de vouwsluiting wel ok niet overdreven dik…