Laat je Grand Seiko zien IX

Destijds zo getwijfeld of ik deze wel moest. Tenslotte is de Lion op de plaat na hetzelfde. Blij dat ik het toch gedaan heb. De plaat maakt dit horloge. :heart_eyes:

32 likes

Volgens mij heeft iemand hier ooit eens een quartz horloge gepost in de zelfde kast als de sbgy reeks (omiwatari). Weet iemand wat het referentie nummer is ervan?

Kan het zijn dat je deze bedoelt?
Het is de SBGX 319, een JDM- versie die ik enkele jaren geleden van een forumlid heb overgenomen en waar ik nog steeds heel enthousiast over ben.

30 likes

Die had ik een dag eerder opgepikt… Kennelijk net op tijd :upside_down_face:

32 likes

Jammer idd had ze graag naast elkaar gezien en dan een keuze gemaakt

1 like

Of anders de SBGX331:

26 likes

46 likes

Even een vuige crosspost.

33 likes

Erg mooi, maar die bedoelde ik niet. Wel bedankt voor de moeite!

Yes! Dat is het horloge dat ik bedoelde! Erg mooi! Heb je deze zelf?

2 likes

Helaas niet… Overweeg het wel te kopen in de toekomst. Er is wel een forumgenoot die 'm in bezit heeft. Als je zoekt op de referentie vind je diegene wel!

De sbgn027 plaatje hoor…

27 likes

50 likes

Zo
Lekker
.

2 likes

Ja dat was een mooie, die zou ik nog lachend terugkopen ooit. Deze ook trouwens

47 likes

Prachtige foto’s!

1 like

Ik heb 'm ook verkocht.

Eigenlijk kan ik met 1 horloge uit mijn collectie al een droomcollectie GS aanleggen. En toch… doe je dat niet…

Stomme hobby.

3 likes

:heart_eyes:

Thanks! Hier meer GS in uw bakkes.

Echte he…Ik vind het echt een fantastisch merk maar bezit van de zaak… :smile:

29 likes

Ja.

Dat. Rolex. Punt.

GS? Het mooiste wat er is, prijs kwaliteit. En toch, na een paar maanden… Op de sbgx319 na. Die hield het langer vol.

2 likes

Terwijl de 319 toch relatief clean is voor GS begrippen. Dan vind ik het toch mooi dat die wat langer is blijven plakken, gezien jouw smaak. Ondertussen geen Japanner meer in de collectie?