Zeker wel, een Shunbun. Nog wel.
Je zei het al
Met zulke plaatjes zou ik bijna gaan terug verlangen naar mijn 005, ik kwam nooit verder dan een paar gare foto’s op m’n iPhone.
Uiteindelijk ingeruild voor de 029
GS blijft altijd trekken, altijd nog opzoek naar de perfecte GADA bij GS, niet te groot, te dik en liefst automaat.
De 029 kwam daar (op het moment) het dichts in de buurt
Ik blijf jou SBGP007 ook erg mooi vinden
Hier ook: de uitvoeringen zonder datum, bijzondere wijzerplaten en complicaties (GMT, gangreserve-aanduiding) houden het het langst vol. Beide exemplaren op de foto heb ik al enkele jaren en ik geen enkele behoefte aan andere uitvoeringen/modellen.
Ik heb er niet voor doorgeleerd, maar ik vermoed dat deze modellen wel eens het dichtst bij het Japanse schoonheidideaal zouden kunnen komen.
Ik ook! Dat was een fraaie! De blauwe tint vond ik perfect en icm de rode wijzer en gouden ster gaf het een prachtig totaalplaatje. Oh en het gouden medaillon natuurlijk…erg chique.
Hoppetee, kan zo de catalogus in
@Zulu misschien een keer een sollicitatie sturen naar Grand Seiko? Jouw foto’s zijn een stuk mooier dan de renders die zij zelf online zetten.
Echt absurd hoe mooi die foto’s zijn. Waar jij ook foto’s van maakt, het ziet er meteen begeerlijk uit!
Haha dank mannen! Terwijl ik toch echt de goedkoopste oude Panasonic camera’s gebruik die er zijn met dito lenzen.
Ook nog eens met manuele focus, dat zie je als je inzoomt. Ook gebruikt ik geen nabewerking, gewoon point and shoot. Maar spullen zijn vaak 10% van het resultaat, de rest ligt toch echt aan diegene achter de camera
Staat m goed!
Geweldig mooi!
Idem hier, meerdere modellen voorbij zien komen maar No one kan mijn G.S evenaren.
Nog steeds blij dat ik deze heb gekozen in plaats van de zwarte plaat. Terwijl de zwarte er op foto voor mij altijd als mooiste uit komt
Grappig hoe een kleine verschuiving van hoek een totaal ander beeld geeft. Die indices zijn de shit, ook op de simpelste modellen.
Tja. Dat een Sinn met korte wijzers wel beklijft en die GS horloges niet… Ik weet het niet, hoor. Maar, over gevoel bij wat je draagt valt moeilijk te twisten.
Voor mij was het een harde strijd, in m’n hoofd. Ik koos de zwarte omdat hij anders erg met m’n King Seiko SJE083 concurreert, en met de SBGW231. Ik vond drie beige premium Seiko’s te veel van het goede. Aan de andere kant jeukt het echt enorm om nog eens een Champagne GS toe te voegen.