Helemaal akkoord! Echt een droomhorloge
Bij mij is de kogel wel ongeveer door de kerk, de SBGX341 gaat eruit ten gunste van de horlogespaarpot voor de SLGH019.
Veel beter wordt het niet imho… mijn bereikbare GS grail
Helemaal akkoord! Echt een droomhorloge
Bij mij is de kogel wel ongeveer door de kerk, de SBGX341 gaat eruit ten gunste van de horlogespaarpot voor de SLGH019.
Veel beter wordt het niet imho… mijn bereikbare GS grail
Gaaf!
Lijkt mij een hele mooie evo9 versie. High beat, 80 uur en de blauwe iwate wijzerplaat. Prachtige combinatie!
Heel mooi!
Weten jullie waarom de Evo9 modellen zoveel duurder zijn dan de andere sportmodellen?
Enerzijds de nieuwe generatie uurwerken die doorgerekend worden, anderzijds proberen ze wat mee te liften op de “integrated bracelet” hype, met die brede band. Althans zo zie ik het toch
Ik heb er zelf moeten aan wennen, het is een love it or hate it ontwerp. Maar ze dragen veel comfortabeler dan de oude uurwerken met die dikke kasten en bolle achterkanten. Dat kan ik hoe langer hoe meer appreciëren.
Klopt! En titanium, dat is voor mij toch wel een must
Ja heel mooi dat hij van titanium is. Ik zou toch twijfelen omdat hij geen power reserve heeft en geen spring drive. Maar het uurwerk ziet er erg mooi uit en de combi van een iwate wijzerplaat en spring drive zal er nooit zijn. En zo hoort het ook. Maar het is wel jammer.
Ik ben ook wel een Spring Drive fan. Maar een iwate heb ik nog nooit gehad en dan moet het wel Shizukuishi zijn… de nieuwe hi beat is gelukkig ook wel een knap staaltje techniek, dus een straf is het zeker niet. En ik heb met mijn SBGY027 wel al een Spring Drive, dus het wordt wel een mooi duo zo
beste van 2 werelden👍
Prachtig ding in zijn eenvoud
Mooi man, staal is inderdaad top
Heuulll vet!
Nog voor kort bijna op het blok en nu constant aan de pols (links of rechts)
Met dank aan het bandje.
Het is een prachtige combi. Dit is dan ook geen “bandje” van twee tientjes… Alhoewel velen wel moeilijk zullen doen over de grove sluiting, vond ik deze zelfde sluiting fijn in het gebruik op mijn SBGA231.