Dat zijn de betere impulsen! Mooie aanwinst!
Prachtige GS. Mooie wijzerplaat met doorlopende structuur.
Veel plezier ermee.
Goede vraag
Je moet de grand seiko bor banden hebben, en dan ook nog precies de juiste. En die zijn iets van 800-900 euro. De kans dat een willekeurige seiko bor band van 100 euro gaat passen lijkt mij vrijwel nul. Maar probeer het vooral uit!
GS impuls. Ja, die heb ik 2x gehad dit jaar
Veel draag plezier
Heel mooi. Van harte!
Wat een dial!
Ik zit eigenlijk met dezelfde vraag. Heb geen ervaring met Seiko BoR’s die aansluiten op de GS cases en heb mijn GS’en wel eens op een straight bar 7 of 9 rij beads of rice en dat staat (naar mijn mening) prima. Zou voor mijn 407 echter wel een nette aftermarket BoR willen met passende endlinks.
Deze blauwe is er alleen in staal toch?
Hiervoor geldt hetzelfde antwoord:
Bel met de GS boutique, die kunnen je een prijsopgave geven als er een passende bor is, en die zal rond de 800-900 euro liggen.
Klopt.
Geen blauw, meer turquoise neigend naar groen.
Wil je ophouden met het posten van dit soort beeldmateriaal!? Dertiende maand en vakantiegeld komt eraan. Gloeiende
De BoR kost iets van 690,- euro.
Komt volgens mij van de swbg235, maar past en matched ook goed op de 231.
Deze kun je gewoon bij de GS AD of GS boutique bestellen.
Als je een nummer wil?
Thanks Ik ben bekend met de normale BOR, prachtig
ben gewoon benieuwd of vintage BOR banden ook passen…
Geen zorgen maken Gustav, dit model is niet of nauwelijks te koop. (nu één op chrono per toeval)
Geniet van de foto’s als je kan, er komen er nog de komende dagen
Hij is duurder, vorig jaar april zei de Seiko boutique al dit:
Schrale treaust!
Ik heb je antwoord gelezen; volgens mij lees je over het aftermarket aspect heen
Strapcode heeft passende end links voor de 44GS. Zou kunnen dat er een ook een derde partij is die ze voor de SBGA kasten maakt.
Origineel weet ik wel te vinden (heb onderstaande onderweg uit Canada) en ben benieuwd of er ergens een Forstner of Uncle Seiko voor GS bestaat.