Helemaal herkenbaar.
Zolang ik niet teveel hier vertoef is m’n Speedy voor elke dag prima maar als je weer allerlei mooi nieuws ziet gaat ‘t hard met de jeuk.
Helemaal herkenbaar.
Zolang ik niet teveel hier vertoef is m’n Speedy voor elke dag prima maar als je weer allerlei mooi nieuws ziet gaat ‘t hard met de jeuk.
De dag dat ik mijn GS ging ophalen kwam er nog een NA binnen en samen is het eigenlijk een complete collectie die niks te wensen overlaat.
Precies waarom ik met een schuin oog naar CvdK kijk, maar lost dat het probleem van de “hebberigheid” of het toch graag blijven wisselen op?
Ik ben bang van niet.
Alleen als je dan stopt met HF en andere horlogesites die volgt. Anders komt je toch weer wat nieuws tegen, gewoon omdat horloges interessant en mooi zijn.
Yup. En daarom is het dus weer “veuls te leuk”.
Ergo, het blijven mooie horloges en afleren doen we het niet.
Dit dus… Ondanks dat de SBGX261 niet meer in mijn bezit is kijk enorm fijn (en uiteraard met wat sellers remorse) terug op dit horloge… Voornamelijk omdat ik ervan genoten heb en hem dagelijks heb gedragen. Niet misdragen maar wel veel om de pols. Dus dan komen er nou eenmaal sporen op maar geniet je er ook van.
Hetzelfde nu met mijn huidige BB36… Deze heeft weliswaar een wat andere (tool)vibe en hierdoor maskeert hij draagsporen net wat beter dan een GS.
Ik merk wel dat dit veel meer in mijn zone zit. Een super minimale collectie met momenteel slechts 2 (of eigenlijk 3) horloges maar die wel ieder hun duidelijke doel hebben en waar van genoten wordt.
Dat heet een 38mm tosa washi Chronomaster met lume.
Dat was kut. Oneervol zelfs. En ze hebben het in Zweden ook gedaan. Ik sprak een AD in Gothenburg die inderdaad Brunott de tweede waren. Dat gebeurde eind vorig jaar. Ik ben geneigd om de directeur die van Longines kwam dat aan te rekenen, maar zeker weten doe je het nooit.
Wel weet ik dat het dom is om beslissingen van corporaties persoonlijk te nemen. Dat is het nooit. Een corporatie is per definitie gewetenloos.
Dat is correct. Dat is een plaatje.
Weten wat je zone is is een groot goed.
Ik denk dat een 37mm Spring Drive heel goed in een toekomstige zone zal zitten…
Nee joh, de SBGE269 is 39mm én een GMT, dus dan ben ik er met een chronomaster nog nie, jonguh.
De afschrijving helpt
Zit door jou post en fotos met dezelfde gedachte
Nederlands trots eerst
Zou graag CVDK toevoegen
Had de Ceres in de blauw natuurlijk ditect moeten kopen tijdje terug hier
Sneeuw zoals onder een strak blauwe Japanse lucht zie ik er niet in maar op een schaal van nul tot babyblauw doet 'ie leuk mee
Heeft iemand hier ervaring met klassieke Seiko bead of rice banden goed aansluiten op de moderne sbgw modellen?
Veel plezier met je nieuwe aanwinst.
mooi hoor! niks mis met impulsen