Laat je Grand Seiko zien IX

22 likes

Oef, oef, oef… Prachtig!!!

Welk type is dit Paul? een nieuwe Eichii?

2 likes

14 likes

Oe, die tweede foto :drooling_face:. Heel mooi de diepte van het glas in combinatie met plaat vastgelegd. Ook de opbouw van de kast. Gewoon supertof :ok_hand:

2 likes

Nee Credor Quon GCLX999
Heel betaalbaar.
39mmx10mm

1.320.000 jpy

Eind oktober leverbaar.

Maar de endlink is geïntegreerd :face_with_monocle:

Zo jammer

3 likes

Pff de credor mensen weten me wel heen en weer te smijten tussen opties! Wel niet een MAS horloge, deze dan? Maar heeft deze ‘het’?

1 like

In eerste instantie was ik al bijna om totdat ik wat beter keek.
Is in dezelfde categorie als de SBGY modellen.
Met nog betere lug2lugs 46 ipv 43 bij GS.

Maar dat je geen leren band kunt monteren is gewoon echt knullig.

4 likes

Dit is toch wel erg jammer, maar het verdere horloge is wel prachtig. Wat mij betreft was het Credor logo ook niet nodig geweest, de naam met een ‘normale’ uurmarking op 12 zou ik persoonlijk fraaier vinden.

1 like

12 likes

21 likes

Ik heb een haat-liefde verhouding met duikers… maar deze is toch echt om te smullen! :ok_hand:

1 like

Je 391 staat fantastisch met die rubberen band! :heart_eyes:

Enkele weken geleden kreeg ik in Stockholm een doosje met zulke hebbedingetjes gepresenteerd.

De GS ad Klockmaster bevindt zich in het winkelcentrum
Fältöversten op Karlaplan. De Grand Seiko’s liggen daar naast Seiko’s maar ook naast Casio, Certina, Garmin, Longines, Tissot Victorinox …. Niets mis mee natuurlijk maar vooral zo’n open galerijwinkel vond ik wel vreemd.

6 likes

31 likes

Morning

32 likes

22 likes

Mooi die plaat!

1 like

Dagje Nijmegen. Loop je min of meer langs Van Baal. Krijg je dit om even om de pols te doen… (geen briljante foto, het horloge is dat wel…)

25 likes

En de band die erop zit is dit juist weer niet.

2 likes

En een like voor de Gispenstoelen op de achtergrond :+1:

3 likes

Dit is nochtans niet zomaar een bandje.
Het is gemaakt volgens een traditionele Japanse weeftechniek ”yoroiori” dewelke ooit werd gebruikt voor het maken van een samoeraipantser.
Hierbij worden dunne stroken kalfsleer en stof door een ervaren ambachtsman met elkaar verweven om de duurzaamheid van de horlogeband te verbeteren.

Wellicht beseffen ze bij Grand Seiko dat niet iedereen er fan van is want het horloge wordt met 2 banden geleverd. Het 2e bandje is soepel leder.

10 likes