Laat je Grand Seiko zien IX

Eens!

4 likes

Gek, ik heb die van mij net verkocht omdat ik die te dik vond en de band met zijn 21mm te breed. Maar smaken verschillen dus :slight_smile:

Prachtstuk overigens! Echt een schitterende kast en wijzerplaat :ok_hand:

2 likes

In het Seiko topic zag ik dat dit niet zo is. Een geïntegreerde band met lugholes zou ook wel erg vreemd zijn?

25 likes

Week onderweg in de Oost. Thuiswedstrijd voor Skyflake en opvallend veel positief commentaar op gekregen de afgelopen dagen.

34 likes

Mooi en deze foto net een like gegeven in ‘wat dragen wij’. Croppen is geen nieuwe foto he :innocent:

Croppen = andere MD5 hash = ander bestand = andere foto :wink: :slightly_smiling_face:

Ontopic: is er een policy tegen cross/reposten? Zoja, haal ik 'm hier weer weg.

1 like

In het zonnetje op kantoor.

26 likes

Prachtig man! Dat je überhaupt overwéégt deze van de hand te doen :point_up:

1 like

Neen, totaal niet, laat gewoon staan. Heel veel doen dat, overal identiek dezelfde foto.
Denken dat we de topper anders zouden missen :rofl:
Jij hebt nog iets van moeite gedaan :wink:

2 likes

Echt heel mooi!

Deze is 40MM toch? Hoe groot is jouw pols als ik vragen mag? Ik zit ook weleens met een schuin oog naar een grand seiko te kijken maar met mijn ~17.5CM pols ben ik er nog niet over uit of de 36/37 mm modellen beter passen dan de 40 MM modellen.

1 like

Dit is 40mm op een 17,5cm pols :yum:

De mijne gaat binnenkort in de verkoop

1 like

Je gaat ook hard. :wink:

Andere plannen ?

Lente? Of winter?

De Winter

Geen andere plannen, gewoon wat ruimte maken en draag deze echt nooit

2 likes

De sbgw253 weer eens om de pols:

26 likes

Prachtig en gewoon houden/net verkopen. Je pakt deze té graag. :smiley:

1 like

Een mooie sla je slaatje poging. Een meer dan dubbele prijs van retail vragen en kijken of er iemand intrapt?

Behouden

Punt

1 like